اخبار داغ

همزمان در هفته وحدت:

بارزترین صفت جهانی پیامبر(ص)، داشتن خلق و خوی عظیم است/ گروه های تکفیری سعی می کنند، شخصیت مسلمان را خشن معرفی کنند+تصاویر

بارزترین صفت جهانی پیامبر(ص)، داشتن خلق و خوی عظیم است/ گروه های تکفیری سعی می کنند، شخصیت مسلمان را خشن معرفی کنند+تصاویر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه خاتم الانبیاء معدن انگوران گفت: بارزترین صفت جهانی پیامبر(ص)، که خداوند هم به آن اشاره کردند، داشتن خلق و خوی عظیم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، حجت الاسلام مرادی در مراسم گرامیداشت هفته وحدت، در جمع مردم روستای وهران  اظهارداشت: پیامبر اکرم محمد مصطفی ص نماد و سنبل رحمت هستند،  و هرجایی بودند رحمت ایشان بر غضبشان سبقت می گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان،,

وی با بیان اینکه، ما مسلمانان که در مذهب و مکتب پیامبر خاتم الانبیا ص هستیم ، افزود: مسلمانان که در مکتب پیامبر اکرم ص هستندباید الگوی مناسب داشته و از خط و مسیری که به خدا می رساند پیروی کنیم، لذا پیامبر اکرم ص که اسطوره خوبی هاست بهترین الگو برای ما است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه خاتم الانبیا معدن انگوران گفت: رفتار و کردار بزرگوارنه پیامبر با کسانیکه حتی او را اذیت می کردند و خاکستر برسرشان می ریختند باعث شد نفرات زیادی به اسلام و مسلمان شدن روی بیاورند.

,

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه همه مسلمانان اگر بخواهند راه ایشان را بروند باید در همه اعمال و رفتار و کردار خود را شبیه پیامبر ص کنند، اظهارداشت: ما اگر بخواهیم اسلام و دین محمدی را جهانی کنیم باید از خودمان شروع کنیم چرا که خود فراموشی خدا فراموشی می آورد.

,

وی افزود: اگر انسان به مرز خود فراموشی برسد و از آن عبور کند به بحران هویت دست پیدا می کند که این ذلت و خواری را در پی دارد، اما اگر انسان راه درست و اسلام را پیشه خود قرار دهد و با مطالعه سیره پیامبر ص بفهمد که در هر صحنه ای چگونه باید عکس العمل داشته باشد می تواند راه خوبی ها را طی کند و به خداوند متعال برسد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا معدن انگوران گفت: ماه عسل چنین برنامه هایی برای ما این باشد که سیره پیغمبر اکرم ص پیامبر رحمت، خلق و خوی عظیم و با اخلاق سر لوحه زندگی ما بوده و سعی کنیم خودمان را به ایشان و اهل بیتشان نزدیک و شبیه کنیم.

,

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه امروزه دشمنان، گروه های تکفیری، داعش و… سعی در معرفی شخصیت خشن از مسلمانان دارند، اظهارداشت: امروزه با توجه به برنامه های مختلف از جمله فضای مجازی و ماهواره ها و برنامه های رسانه های غربی که سعی در ترویج اسلام آمریکایی، معرفی شخصیت اسلام و مسلمان خشن دارند باید دانست که آنها پی برده اند اگر  رفتار و سیره پیامبر ص در بین مسلمانان ترویج داده شود و آنها هم خود را شبیه پیامبر کنند، اسلام جهانی شده و دشمنان نمی توانند به اهداف خود برسند.

,

وی افزود: دشمنان اسلام و قرآن می خواهند از روند جهانی شدن اسلام جلوگیری کنند، بنا براین باید در چنین برهه های حساس جامعه بین المللی از گذراندن اوقات خود به بطالت صرف نظر کرد، باید از سیره پیامبر مطالعات زیادی انجام شود تا رفتار و کردار ایشان به فراموشی نرود  بلکه باید سیره این بزرگوران اولیا و ائمه ترویج داده شود و الگوی ناب برای بشریت شود.

,

برزگر فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان نیز در ابتدای این برنامه ضمن خیر مقدم گویی هفته وحدت را تبریک گفت و اظهارداشت: اگر وحدت مسلمانان حفظ شود و انسجام و یکپارچگی در بین مسلمانان حاکم شود نتیجه ای مثل نابودی و خارج کردن داعشی ها در سوریه و جبهه مقاومت به دست می آید.

,

وی افزود: اگر مسلمانان رویه وحدت و همدلی را حفظ کنند، دشمنان نمی توانند به اهداف خود برسند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه