اخبار داغ

علی فرامرزلو مجددبعد از شش ماه از انتخابات به عنوان شهردار دندی معرفی شد+تصاویر

علی فرامرزلو مجددبعد از شش ماه از انتخابات به عنوان شهردار دندی معرفی شد+تصاویر
مراسم معارفه علی فرامرزلو به عنوان شهرداردندی، امروزصبح با حضور مسئولان شهرستان و عزیزپور مدیرکل دفترامورشهری استانداری زنجان برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شمیم ماهنشان، علی فرامرزلو مجدد به عنوان شهردار دندی معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و ولادت حضرت امام صادق(ع)، گفت: پیامبر اسلام گرفتاری مردم را گرفتاری خود می دانست و نسبت به مردم مهربان بود.
وی حفظ احترام مردم در گفتار و عمل را از ویژگی های مردم مداری دانست و افزود: اخلاق خوب، سعه صدر و تحمل مشکلات و شنیدن حرف مردم، از نشانه های مردم مداری است.
حجت الاسلام حسینی نسب به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: مردم بهترین داور در عملکرد مسئولان هستند و عملکرد مسئولان را در ذهن خود بایگانی می کنند.
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه حل مشکل همه مردم بصورت عادلانه از دستورات اسلام است، اظهارداشت: در معبر گشایی ها و خیابان کشی ها نباید تبعیض شود.
وی معارفه مسئولان را آغاز خدمت جدید دانست و افزود: شهر دندی ۲۰ سال است که به شهر تبدیل شده ولی با همه تلاشهای مسئولان قبلی، کارهای زیادی باید انجام شود.
حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه رضایت مردم، بهترین مدال مسئولان است، گفت: امیدواریم دوره جدید در راستای اهداف نظام اسلامی، با ولایت مداری و قانونگرایی، شاهد توسعه و پیشرفت شهر دندی باشیم.

,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه