اخبار داغ

معاون فرهنگی هنری شهرداری تبریز؛

جشنواره‌ی بین المللی تئاتر تبریزیم از 20 دی ماه به مدت پنج ماه اجرا خواهد شد/ آموزش 350 هزار دانش آموز برای تبریز 2018

جشنواره‌ی بین المللی تئاتر تبریزیم از 20 دی ماه به مدت پنج ماه اجرا خواهد شد/ آموزش 350 هزار دانش آموز برای تبریز 2018
حجت الاسلام حمیدی گفت: 20 دی ماه آیین افتتاح جشنواره برگزار خواهد شد و به مدت پنج ماه هنرمندان با محور‌هایی که در فراخوان اعلام شده در تبریز حضور خواهند یافت و در فضای باز این نمایش ها را تا 10 اردیبهشت اجرا خواهند نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت ‌الاسلام احمد حمیدی در آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر تبریزیم که در عمارت ساعت تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره چهار دوره به صورت ملی برگزار گردید و دوره پنجم به خاطر همزمانی با  تبریز 2018 به صورت بین المللی برگزار می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: 20 دی ماه آیین افتتاح جشنواره برگزار خواهد شد و به مدت پنج ماه هنرمندان با محور‌هایی که در فراخوان اعلام شده در تبریز حضور خواهند یافت و در فضای باز این نمایش‌ها را تا 10 اردیبهشت اجرا خواهند نمود.

,

معاون فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه گروه‌هایی اجرای برنامه برای عموم مردم خواهند داشت، عنوان کرد: در ایام دهه فجر و ایام فاطمیه نمایش‌ها با محور آیینی و انقلابی برگزار خواهد شد و به دنبال معرفی جایگاه فرهنگی تاریخی تبریز به گردشگران هستیم.

,

وی افزود: به دنبال تولید آثاری هستیم که مبتنی بر آموزش‌های شهروندی و انعکاس هنرمندانه‌ی فضای شهری برای ایجاد تعلق خاطر نسل جوان به تاریخ، مشاهیر و مفاخر تبریز و جذب گردشگر می‌باشد.

,

حجت الاسلام حمیدی در خصوص تلاش برای نمایش حقوق شهروندی در قالب تئاتر مطرح کرد: این نمایش‌ها باید با محوریت مسائل آموزشی شهروندان و وظایف آنان نسبت به شهر و محیط زیست انجام گیرد به همین دلیل به دنبال نمایش مشکلات شهروندان در قالب هنر هستیم تا مسئولین و مدیران شهری متوجه نواقصات شوند و برای اصلاح وضعیت قدم بردارند.

,

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در راس اهداف قرار دارد، گفت: در صدد این هستیم که فرصتی برای شادی خانواده‌ها فراهم آوریم لذا داشتن شهری سالم را در صدر اولویت‌‌ها قرار داده‌ایم همچنین طی توافقی 350 هزار دانش آموز را برای تبریز 2018 مورد آموزش قرار خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه