اخبار داغ

سردار نوعی اقدم در مراغه:

آمریکا هم در میدان سیاسی و هم در میدان نظامی شکست خورده است

آمریکا هم در میدان سیاسی و هم در میدان نظامی شکست خورده است
سردار مدافع حرم با اشاره به نابودی داعش در سوریه گفت : آمریکا با عقب نشینی از سناریوهای خود در سوریه و نابودی داعش هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ نظامی شکست سنگینی خورده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ؛ سردار رحیم نوعی اقدم  صبح امروز  در یادواره شهدای مدافع حرم که در پایگاه قدس مراغه برگزار شد گفت : سوریه همواره به عنوان مرکز پشتیبانی جمهوری اسلامی بوده است و دشمن با به هم ریختن سوریه در واقع می خواست نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار دهد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر اسیر نقشه های شوم خود شده است افزود : کشور فرانسه بیش از 11 هزار داعشی را به سوریه فرستاده بود که بیش از 5 هزار نفر آن به هلاکت رسیده اند و در حال حاضر در تلاش است نفرات باقی مانده را به هر طریقی که شده نابود کند ، چرا که دامن خودش را خواهد گرفت .

,

وی یادآور شد : تمامی کارشناسان و تئوریسین‌های دنیا بازی نیروهای مقاومت و آمریکا را به مانند یک زمین فوتبال نظاره کردند و دیدند تبلیغات پوچ و واهی آمریکا در خصوص برخورداری از سپر موشکی دروغ بوده است

,

وی با بیان اینکه آمریکا هم در میدان سیاسی و هم در میدان نظامی شکست خورده است خاطرنشان کرد : در جریان آزاد سازی حلب آمریکا با استفاده از افسران زبده و کار بلد آمریکایی ، اسرائیلی ، اروپایی و نیروهای دوره‌دیده جبهه النصره ، داعش و دیگر گروه های مسلح یک سپر دفاعی در حلب ایجاد کرده بود و پیام فرستاد که هرگز اجازه نمی دهیم حلب را آزاد شود .

,

وی ادامه داد : اما خداوند متعال همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس خرمشهر را آزاد کرد ، در جریان حلب نیز به دست نیروهای مقاومت که برای مبارزه با آمریکا سر از تن نمی شناختند حلب را آزاد کرد و هیمنه آمریکا را در سوریه شکست .

,

وی تصریح کرد  : قدرت ایمان و باور رزمندگان جبهه مقاومت و توسل به اهل بیت علیها سلام مهم ترین عامل موفقیت جبهه مقاومت اسلامی درمقابل تجهیزات پیشرفته دشمنان بود .

,

وی با اشاره به اوضاع پیچیده سوریه و عراق در چند سال گذشته اضافه کرد : ۶۵ درصد خاک سوریه و ۴۸ درصد خاک عراق در دست داعش بود که در حال حاضر این مترسک ساخته شده آمریکا به کلی نابود شده است .

,

وی افزود : داعشی هم که در حال حاضر باقی مانده است به هیچ وجه قابل مقایسه با چند سال گذشته نیست چرا که نیروهای داعش در اثر شستشوی مغزی که شده بودند اعتقاد داشتند اگر شیعه را بکشند و بمیرند همسفره پیامبر می شوند در صورتی که الان پی برده اند که تمامی این مزخرفات ساخته و پرداخته مفتیان وهابی است .

,

وی در خطاب به خانواده های شهدای مدافع حرم گفت : خون فرزندان شهید شما باعث پیروزی رزمندگان و اقتدار رزمندگان اسلام شد و در سایه سار خون شهیدان مدافع حرم اهل بیت و امنیت کنونی کشور واقع گردیده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه