اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دولت نسبت به مشکلات اقتصادی جامعه بی توجه است

دولت نسبت به مشکلات اقتصادی جامعه بی توجه است
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: برای دولت اهمیتی ندارد که مردم در چه وضعیت معشیتی و اقتصادی قرار دارند مسیری که دولت در حال حرکت در آن است در نهایت به زانو در آوردن مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار انقلاب نیوز،با اشاره به عدم تحقق وعده های اقتصادی دولت و مشکلات جامعه اظهار داشت: تصمیمات و راهکارهای دولت ارتباطی به افزایش و کاهش قیمت نفت ندارد و سیاستی را دولت مردان در پیش گرفته اند که در این سیاست لازم است به گونه ای به مردم تفهیم شود که در برابر زورگویی های قلدرها کوتاه بیایند و  به همه کنوانسیون هایی که حتی  قلدرمابانه است بپیوندند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه افزود: برای دولت اهمیتی ندارد که مردم در چه وضعیت معشیتی و اقتصادی  قرار دارند  مسیری که دولت در حال حرکت در آن است در نهایت به زانو در آوردن مردم است.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: رئیس جمهور در یک سخنرانی به شکل ناپسندی درباره مشکلات کشور گفت که ما می دانستیم که این مریض علاوه بر سر و  دست و پا دارای مشکلاتی دیگر است اما به ما گفتند فقط دستش را عمل کنیم، مسئولان به برجام راضی نیستند و در زمینه های دیگر نیز آنچه که پشتوانه ملت وجود دارد آنها را نیز واگذار کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دولت هر اتفاقی هم بیفتد بهانه می آورد و دنبال عملی کردن وعده ها نیستند و هرگاه به مشکلات کشور اشاره شود می گویند به ما اجازه داده نشد است، واگذار کردن عزت و اقتدار ملت از جمله کارهایی است که قصد عمل کردن آن را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه