اخبار داغ

اشتباه عجیب در ساخت بیمارستان ابوذر اهواز

اشتباه عجیب در ساخت بیمارستان ابوذر اهواز
استاندار خوزستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان بهره‌بردار توجهی به بعد آموزشی بیمارستان ابوذر نکرده و در حال حاضر این بیمارستان فاقد امکانات آموزشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، اردیبهشت امسال رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور در نماز جمعه اهواز وعده افتتاح بیمارستان فوق تخصصی ابوذر و سوانح سوختگی اهواز را در نیمه داد اما با گذشت 3 ماه از شهریور 96 هنوز این بیمارستان‌ها به بهره برداری نرسیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی نیز در مراسم تودیعش گفت که این بیمارستان تا مهر 96 حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

,

استاندار خوزستان ساعتی پیش در حاشیه بازدید از بیمارستان ابوذر گفت: بیمارستان جایگزین با آخرین استانداردها احداث شده و تجهیزات مناسبی دارد ولی از آنجا که تربیت دانشجویان تخصصی و کارورزان جزو وظایف دانشگاه علوم پزشکی است، لازم بود از نظر آموزشی نیز امکانات آموزشی، اتاق اساتید و سالن کنفرانس‌های علمی برای ساختمان جدید این بیمارستان در نظر گرفته می‌شد که متأسفانه این امکانات را ندارد.

,

غلامرضا شریعتی افزود: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان بهره‌بردار توجهی به بعد آموزشی بیمارستان ابوذر نکرده و در حال حاضر این بیمارستان فاقد امکانات آموزشی است. ولی با جلساتی که طی سه ماه گذشته با مسئولان بنیاد مستضعفان داشتیم، موافقت شد که پس از راه‌اندازی ساختمان جدید بیمارستان، ساختمانی برای همراهان بیمار و سالن آمفی‌تئاتر و امکانات آموزشی مطابق با استانداردهای آموزشی و درمانی در محل ساختمان قدیم احداث شود.

,

به گزارش رهیاب، به نظر می‌رسد ساختمان جدید بیمارستان اهواز با نقص‌های قابل توجه به بهره‌داری می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه