اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست با نهادهای دانشجویی:

دوران دانشجویی فرصتی برای ورود دانشجویان به عرصه فعالیت های اجتماعی است

دوران دانشجویی فرصتی برای ورود دانشجویان به عرصه فعالیت های اجتماعی است
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:فعالیت های دوران دانشجویی فرصتی برای ورود دانشجویان به عرصه فعالیت های اجتماعی است و معمولا افرادی در عرصه های مختلف اجتماعی موفق تر هستند که در دوران طلایی دانشجویی با تمرین و ممارست، خود را ورزیده کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست با نهادهای دانشجویی گفت:فعالیت های دوران دانشجویی فرصتی برای ورود دانشجویان به عرصه فعالیت های اجتماعی است و معمولا افرادی در عرصه های مختلف اجتماعی موفق تر هستند که در دوران طلایی دانشجویی با تمرین و ممارست، خود را ورزیده کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو ,

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این که خواسته ها و نیازهای بشر متعدد است و رفع این خواسته ها و نیازها نیز همیشه یک دغدغه برای جامعه بشری بوده، اظهار داشت: شما دانشجویان می توانید با اثر بخشی فعالیت های خود بهبود عملکرد حوزه دانشجویی که بسیار هم حایز اهمیت است را فراهم آورید.

,
یوسف زاده تاکید کرد: رسالت اصلی دانشگاه توسعه فعالیت های علمی است و رشد و توسعه دانشگاه در گرو رشد و توسعه فعالیت های دانشجویی علی الخصوص فعالیت های علمی دانشجویان می باشد.
,
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبیین برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز به دنبال کار آفرینی و تولید ثروت است و این مهم باید در بستر دانشگاه نهادینه شود و تمامی دانشجویان این دانشگاه نیز برای تحقق این مهم باید با مسوولین و کارکنان دانشگاه هم مسیر شوند
,
وی با اشاره به ظرفیت بالای دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواستار همراهی دانشجویان با برنامه راهبردی حوزه سلامت در استان شد و  هدف گذاری را نقطه عطف دوران دانشجویی دانست.
,
وی در پایان افزود: اگر در برنامه های درسی و کاری خود هدف گذاری نداشته باشیم، در هر مسیری که گام بر داریم درست است چرا که به دنبال هدفی نامشخص و پیمودن راهی نامعلوم هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه