اخبار داغ

سعدالله زارعی در گفتگو با دانا:

بمباران عربستان علیه یمن تشدید می شود/ با کشته شدن عبدالله صالح امید عربستان و امارات به یاس تبدیل شد

بمباران عربستان علیه یمن تشدید می شود/ با کشته شدن عبدالله صالح امید عربستان و امارات به یاس تبدیل شد
یک کارشناس بین الملل گفت: با سقوط علی عبدالله صالح و کنترل انصارالله بر بخش هایی از یمن، امیدی که سعودی ها و امارات در به نتیجه رساندن توطئه علیه مردم یمن داشتند، دیگر به یاس مبدل شده است.
[

سعداله زارعی کارشناس بین الملل در گفتگو با خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص کشته شدن علی عبدالله صالح و نقش آن بر آینده یمن اظهار داشت: این اتفاق اگرچه مهم بود اما تاثیر آنچنانی بر روند تحولات یمن و آینده یمن نخواهد داشت؛ طی روزهای آینده شاهد افزایش فشار بر انصارالله یمن از سوی عربستان خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به بمباران های اخیر عربستان گفت: مسلماً بعد از این اتفاق، بمباران های عربستان روی یمن تشدید می شود اما این موضوع هم نهایتا دو سه روز اتفاق می افتد و عربستان به خاطر پاسخ های یمن ناگزیر از عقب نشینی است.

,

این کارشناس بین الملل گفت: با سقوط علی عبدالله صالح و کنترل انصارالله بر بخش هایی از یمن، امیدی که سعودی ها و امارات در به نتیجه رساندن توطئه علیه مردم یمن داشتند، دیگر به یاس مبدل شده است.

,

زارعی با اشاره به انتشار عکس ها و خبرهایی مربوط به پسر علی عبدالله صالح گفت: این فرد در حال حاضر در عربستان بوده ومی تواند به همه جای دنیا سفر کند اما اجازه ورود به یمن و صنعا را ندارد؛ این اظهارات در حد حرف بوده و تاثیری در آینده یمن ندارد.

,

خاطر نشان می شود روز دوشنبه بعد از اظهارات و تلاش اخیر علی عبدالله صالح برای نزدیکی به عربستان و ایجاد جنگ داخلی، خودروی وی در حالی که در حال فرار از یمن بود منفجر و وی کشته شد.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه