اخبار داغ

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان:

ورود جهانگیری و شریعتمداری به موضوع "روغن جهان"/ تعیین تکلیف این کارخانه با طی مراحل قانونی انجام می‌شود

ورود جهانگیری و شریعتمداری به موضوع "روغن جهان"/ تعیین تکلیف این کارخانه با طی مراحل قانونی انجام می‌شود
مدیرکل امنیتی استانداری زنجان از ورود جهانگیری و شریعتمداری به موضوع روغن جهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره با تایید توقف خط تولید این کارخانه اظها کرد: در کنار موضوعاتی که پیرامون این کارخانه قرار دارد، تعیین تکلیف این واحد تولیدی در دستور کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه باید مشخص شود که این واحد تولیدی قرار است کار کند یا نه گفت: متاسفانه مسئول این کارخانه به بهانه‌های مختلف دست زده تا از کارگران به عنوان یک ابزار استفاده کند.

,

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه ما به شدت با این موضوع که کارگران به عنوان ابزار باشند، مخالف هستیم، ابراز کرد: معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت به موضوع روغن نباتی جهان ورود کرده‌اند.

,

وی بیان کرد: ورود معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت به این موضوع در جهت نحوه واگذاری سهام این کارخانه اسنو همچنین دنبال این خواهند بود تا این کارخانه طبق قانون به افراد دارای صلاحیت واگذار شود.

,

اسکندری با بیان اینکه مسئولان کشوری نسبت به موضوع روغن جهان حساسیت بالایی دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان پیگیر رفع مشکلات این واحد تولیدی به صورت قانونی هستند.

,

وی با اشاره به اینکه مدیریت عالی استان پیگیر موضوعات است، افزود: تعیین تکلیف این کارخانه با طی مراحل قانونی انجام خواهد شد.

,

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه پیگیر بیمه و مطالبات کارگران هستیم، اظهار کرد: در خصوص بیمه بیکاری کارگران نیز پیگیری‌هایی را انجام می‌دهیم.

,

وی با بیان اینکه مسئول این شرکت به هیچ یک از قولهای خود وفادار نیست، ابراز کرد: مواد اولیه به صورت کامل فراهم شده و مانعی برای تولید نیست و فقط بهانه‌های غیرمنطقی منجر به این وضعیت شده است.

,

اسکندری با بیان اینکه مالک روغن جهان به بهانه همکاری نکردن دستگاه‌های دولتی و قضایی تولید را متوقف کرده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که ما نهایت همکاری را انجام داده‌ایم.

,

وی با اشاره به اینکه به دنبال یک فرد صلاحیت‌دار برای این مجموعه هستیم، گفت: در خصوص بیمه بیکاری کارگران اخراج شده نیز مالک شرکت هیچ همکاری را انجام نداد و مدیریت استان این مشکل حل کرد.

,

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان اضافه کرد: کارخانه روغن جهان در حال حاضر تعطیل مطلق نیست و به بهانه به مرخصی کارگران تولید را متوقف کرده‌اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه