اخبار داغ

فرمانده سپاه عجب شیر در جمع دانشجویان

کلمه دانشجو یک کلمه مقدس است

کلمه دانشجو یک کلمه مقدس است
فرمانده سپاه عجب شیر با بیان اینکه کلمه دانشجو یک کلمه مقدس است افزود: حضور اساتید و دانشجویان انقلابی مانع از نفوذ استکبار در دانشگاه ها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ، محمد رضا هنرور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت محمد (ع) و روز دانشجو خاطر نشان ساخت : روز دانشجو روزی است باید در همه حال این روز مهم را گرامی داشت و باید پای ارزش و منزلت او نشست،دانشجویی که از جان خود می گذرد تا نهال انقلاب آبیاری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر, فرهنگ عجب شیر,

فرمانده سپاه عجب شیر با بیان اینکه کلمه دانشجو یک کلمه مقدس است افزود: حضور اساتید و دانشجویان انقلابی مانع از نفوذ استکبار در دانشگاه ها شده است.

,

وی ادامه داد با اشاره به اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانشجو جزو خواص جامعه اسلامی محسوب می‌شودگفت : در طول انقلاب پیوند امام و رهبری با دانشجویان پیوندی مستحکم و فرزند و پدری بوده است.

, به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانشجو جزو خواص جامعه اسلامی محسوب می‌شودگفت : در طول انقلاب پیوند امام و رهبری با دانشجویان پیوندی مستحکم و فرزند و پدری بوده است.,

سرهنگ هنرور در بخش دیگر از سخنان خود به خیانت های منافقین اشاره کرد و افزود: وقتی منافقین میگویند ما هستیم، باید پرسید در زمان جنگ کجا بودید ، این ها بودند که گرا دانشگاه تبریز را به بعثی ها دادند تا بعثی ها با بمباران دانشکده فنی تبریز دانشجویان ما را شهید کنند .

,

وی جنگ نرم را دارای ویژگی خاص برشمرد و افزود : اتاق های فکر جنگ نرم را کارشناسان روانشناسی و علوم اجتماعی تشکیل می دهند و میدانند با چه ترفند هایی جامعه هدف خود را مورد حمله قرار دهند.

,

فرمانده سپاه عجب شیر با اشاره به اینکه داعش مهندسی معکوس اسلام ناب بود خاطر نشان ساخت: غرب برای اینکه بتواند به ایران ضربه بزند داعش را تشکیل داد تا با این ابزار انقلاب را برانداز کند ولی در هدف خود ناکام ماند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه