اخبار داغ

با حضور مسئولین استان یزد؛

اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق برگزار شد+ تصاویر

اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق برگزار شد+ تصاویر
اجلاس استانی نماز با حضور جمعی از مسئولین در سالن همایش های آهنشهر بافق برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ اجلاس استانی ستاد اقامه نماز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد، امام جمعه بافق، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه شهرستان‌های استان، جمعی از مسوولان و فعالان فضای مجازی در حوزه نماز در بافق برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بافق خبر,

آیت الله محمدرضا ناصری در اجلاس استانی نماز با عنوان نماز و فضای مجازی در بافق  گفت: هم اکنون حضور بیش از حد در فضای مجازی از مهمترین منشاءهای مشکلات جامعه است و باید برای رشد فکری استفاده کنندگان از این فضا چاره اندیشی و اقدام شود.

,

وی یادآور شد: هم اکنون در آموزش و پرورش و دانشگاه ها تفکر کردن به دانش آموزان و دانشجویان آموخته نمی شود و برنامه ای برای تقویت قدرت تفکر و تعقل نسل جوان در بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی بدون درگیر شدن در آسیب های این فضا وجود ندارد.

,

آیت الله ناصری تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات جوامع امروزی این است که فلسفه و هدف حیات و زندگی را فراموش کرده اند و نماز می تواند ما را در مسیر این هدف که قرب الهی است، قرار دهد.

,

همچنین محمود زمانی قمی، استاندار یزد در این اجلاس با اشاره به اهمیت توجه به نماز در جامعه گفت: اگر در جامعه انس با نماز افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات ما به تبع آن حل می شود.

, ,

وی افزود: متاسفانه امروز در جامعه فضای مجازی به صورت همگانی شده است و بسیاری از مشکلات را برای ما بوجود آورده است که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

, ,

استاندار یزد تصریح کرد: با توجه به این که در کشور ما استفاده از فضای مجازی متفاوت از کشورهای دیگر است بایستی فرهنگ سازی در این زمینه داشته باشیم تا با مشکلاتی از این چنین برخورد نکنیم.

, ,

 زمانی قمی بیان کرد: ما باید در جامعه در بین  جوانان قدرت تفکر و تعقل و انتخاب را افزایش دهیم تا با گسترش روز به روز فضای مجازی انتخاب صحیح نیز وجود داشته باشد

, ,

وی ادامه داد: فضای مجاز امورز گویای فضای حقیقی است که ما میتوانیم انچه را که در جامعه وجود دارد از این طریق مشاهده کنیم و رگه های آن را مشاهده کنیم.

, ,

استاندار یزد گفت: همزمان با گسترش اخلاق در جامعه به نوعی ما شاهد گسترش اخلاق در جامعه مجازی نیز خواهیم بود پس باید به اخلاق در جامعه گسترش پیدا کند.

, ,

زمانی قمی بیان کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه، مسئولان، مدیران و بزرگان باید نسبت به ناهنجاری‌هایی که در جامعه وجود دارد حساسیت بسیار ویژه‌ ای داشته باشند و برای رفع آن تلاش کنند.

, ,

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور نیز در این اجلاس گفت: یکی از محدودیت های فضای مجازی این است که در آن با خلاء پیام مواجه هستیم و همین موضوع ظرفیتی را ایجاد کرده تا با استفاده از این ابزار، پیام انقلاب اسلامی را به سراسر جهان مخابره کنیم.

,

مسعود دریس افزود: سخت افزار و ظرفیت فضای مجازی می تواند در اختیار نرم افزار انقلاب و ترویج فرهنگ نماز قرار گیرد که فعالیت های انجام شده در خصوص آثار رسیده به دبیرخانه اجلاس نماز با حدود دو هزار و 880 اثر، مبین فعالیت هایی چشمگیری است که در این بستر شکل گرفته است.

,

گفتنی است اجلاس استانی نماز با موضوع نماز در فضای مجازی امروز (سه شنبه) در سالن همایش های آهن شهر بافق برگزار و از برگزیدگان بخش های مختلف فعال در زمینه ترویج فرهنگ نماز در استان یزد تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه