اخبار داغ

تحلیلگر سیاسی و استراتژیک:

جنبش دانشجویی در کشورما ضد استکبار می باشد/شهید حججی مصداق استقامت یک انسان بهادار است

جنبش دانشجویی در کشورما ضد استکبار می باشد/شهید حججی مصداق استقامت یک انسان بهادار است
تحلیلگر سیاسی و استراتژیک گفت: قیمت گذاشتن بر انسان ها با بها دادن به آن ها متفاوت است و تنها بها دادن موجب رشد شخصیت انسان ها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز پرس ؛دکتر حسن عباسی، تحلیلگر سیاسی و استراتژیک عصر امروز در مراسم گرامی داشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه ملی هرمزگان، اظهار کرد: زمانی که صحبت از ارزش های کشور باشد مردم با وجود همه مشکلات روزمره ای که دارند، مقتدرانه در صحنه حاضر می شوند و از اهداف نظام دفاع می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز پرس,

تحلیلگر سیاسی و استراتژیک با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی در کشور ما ضد استکباری و دیکتاتوری است، تصریح کرد: پویایی دین را در انسان هایی می توان مشاهده کرد که در قتلگاه دشمن ارزشمندترین سرمایه آدمی را فدای اسلام کردند.

,

عباسی با تاکید بر اینکه حمایت مردم از انقلاب نشانگر فهم قوی آنان از مبانی اسلام است، گفت: راز ماندگاری و شکوفایی هرچه بیشتر جمهوری اسلامی وجود مردمی است که در لحظه های سخت بیش از هر زمان دیگری پای نظام جمهوری اسلامی ایران می ایستند.

,

وی با اشاره به فساد حاکم بر جهان غرب، بیان کرد: حجم گسترده لقمه های شبهه ناک مسبب افزایش آمار نگران کننده حرامزادگی و همجنس گرایی در کشورهای غربی شده است.

,

تحلیلگر سیاسی و استراتژیک ادامه داد: معنویت در ایران حسرت بسیاری از کشورها است چرا که معرفت اسلامی و پایبندی به انقلاب مانع از انحراف جامعه ما شده است.

,

عباسی با تاکید بر فلسفه کپتالیسم، گفت: کپتالیسم یا نظام سرمایه داری که منطق یهودیان است همه پدیده های مادی و معنوی را با نگاه اقتصادی می سنجد و عزت و شرف آدمی را نیز کالا می داند.

,

وی با بیان اینکه این نگاه کالا گونه به انسانیت در جامعه اسلامی جایی ندارد، اظهار کرد: کالایی شدن ارزش ها قهرمان را پهلوان نمی کند و قیمت گذاشتن بر انسان ها با بها دادن به آن ها متفاوت است و تنها بها دادن موجب رشد شخصیت انسان ها می شود.

,

تحلیلگر سیاسی و استراتژیک با اشاره به شخصیت والای شهید محسن حججی، تصریح کرد: بزرگترین کماندوهای آمریکایی در برابر نیروهای ایرانی زانو زدند و به گریه نشستند و در مقابل شهید حججی مصداق صلابت و استقامت یک انسان بهادار است که با نیروهای قیمتی آمریکا قابل قیاس نیست.

,

عباسی با تاکید بر اینکه سیستم رباخواری یهودی در حال نفوذ به نظام بانک داری ما است، گفت: چاپ و تزریق پول به جامعه موجب افزایش نقدینگی و رشد تورم شده است و این مسئله تهدیدی برای جامعه تلقی می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: مسئولان نباید پول و سرمایه ای که همه مردم در آن سهم دارند را در پروژه های بی ارزش مصرف کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه