اخبار داغ

نگاهی به کارنامه بازیکن جدید تراکتورسازان؛

از بازی در تیم شهرستانی تا حضور در تیم ملی فوتسال/ بازیکن چپ‌پایی که همیشه "پدیده" است

از بازی در تیم شهرستانی تا حضور در تیم ملی فوتسال/ بازیکن چپ‌پایی که همیشه "پدیده" است
بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی که برای گذراندن خدمت سربازی‌اش پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد، سابقه دعوت به تیم ملی فوتسال را هم در کارنامه‌اش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، تیم فوتبال تراکتورسازی پس از سپری کردن محرومیتی یک و نیم فصلی از جذب بازیکن، اکنون گزینه‌های متعددی را برای به خدمت گرفتن در نظر دارد و نام بازیکنان مختلفی برای حضور در این تیم مطرح می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

یحیی گل‌محمدی که سابقه کار کردن موفق با بازیکنان جوان را در کارنامه دارد و از این بابت عملکرد خوبی را هم در تراکتورسازی ارائه کرده است، قطعاً در خریدهایش روی بازیکنان جوان و البته پرسابقه و امتحان پس داده توجه خاصی خواهد داشت و مطرح شدن نام بازیکن خوش تکنیک شاغل در دسته یک که ستاره این روزهای تیمش است، خارج از این قاعده نیست.

,

قائم اسلامی‌خواه، متولد 1374 در شهرستان دهدشت استان کهگیلویه وبویراحمد است. این بازیکن خوش تکنیک که حرکات پا به توپش در لیگ دسته یک بر سر زبان‌ها افتاده است، دو فصل گذشته بعنوان ستاره لیگ دسته دوم با 12 پاس گل و 6 گل زده، با نظر اکبر میثاقیان از تیم نفت و گاز گچساران به تیم بادران منتقل شد.

,

, ,

اسلامی‌خواه در 16 بازی این فصل برای بادران، یکی از مهره‌های اصلی این تیم بوده که با زدن 6 گل و دادن چند پاس گل، ستاره لیگ دسته اول محسوب می‌شود و در نظرسنجی انجام شده در اوایل امسال، پس از مهدی قائدی که به استقلال منتقل شد، از سوی مردم بعنوان پدیده لیگ یک انتخاب شده بود.

,

اسلامی‌خواه در فصل گذشته لیگ دسته یک در ترکیب تیم بادران با یک مصدومیت 5 هفته‌ای مواجه شد ولی با این وجود بعد از جایگزینی ربیعی به جای میثاقیان توانست خود را در بین هم‌تیمی های نامی‌اش بعنوان بازیکن فیکس مطرح کند. او در فصل گذشته 23 بازی برای تیمش انجام داده است.

,

اما در نگاه به سوابق این بازیکن چپ پا باید گفت که فوتبالش را از تیم نوجوانان کشاورز دهدشت آغاز کرده و بعلت تکنیک بالایش سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتسال نوجوانان و جوانان را در کارنامه دارد. سرباز جدید سرخپوشان تبریزی پس از حضور در جوانان کشاورز دهدشت در رده امیدها و بزرگسالان برای شهرداری یاسوج به میدان رفته و با درخشیدن در تیم نفت و گاز گچساران توسط میثاقیان به لیگ دسته اول آمده است.

,

, ,

اسلامی که در پست هافبک طراح بازی می‌کند، پس از قطعی شدن حضورش در جمع شاگردان یحیی گل محمدی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: "خیلی ممنون به خاطر استقبال گرمتون، ایشالا که روزای خوبی کنار هم داشته باشیم و تراکتور بزرگ را به جایگاه واقعیش برسونیم. اومدم که بمونم و گذر زمان میتونه وفاداریمو ثابت کنه، خدا را شکر می کنم که این عزت نصیبم شد تا خادم شما باشم..."

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه