اخبار داغ

در همایش وحدت عنوان شد؛

داعش با هدف مقابله با اسلام تشکیل شد/ جمهوری‌اسلامی محور اتحاد و توسعه اسلام در جهان است

داعش با هدف مقابله با اسلام تشکیل شد/ جمهوری‌اسلامی محور اتحاد و توسعه اسلام در جهان است
به مناسبت هفته وحدت همایشی با این موضوع در روستای کشار بندر خمیر با حضور ائمه جمعه و جماعات منطقه کشار و نیمه کار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لوار بندرخمیر، به مناسبت هفته وحدت همایشی با این موضوع در روستای کشار با حضور اىمه جمعه و جماعات منطقه کشار و نیمه کار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لوار ,

هفته وحدت بهانه ای برای گرامیداشت اتحاد است

, هفته وحدت بهانه ای برای گرامیداشت اتحاد است,

اسماعیل سدید پناه فرمانده سپاه شهرستان بندرخمیر ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: هفته وحدت بهانه ای برای گرامیداشت وحدت میان ما است.

,

وی افزود: هفته وحدت فرصتی برای تاکید بر مشترکات و دوری از اختلافات است. خداوند در قرآن کریم مسلمین را به وحدت دعوت کرده و ما باید از آن پیروی کنیم.

,

فرمانده سپاه شهرستان بندرخمیر ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در سوریه و عراق عنوان کرد: داعش دست پرورده استکبار جهانی و آمریکاست و خود آنها نیز بر این حرف معترفند از این رو  دشمن به دنبال این است که از اختلافات جزىی که در بین مسلمانان وجود دارد به جهت تفرقه افکنی سو استفاده کند.

,

وی با بیان اینکه  دین اسلام دین مودت و دوستی است ، افزود: داعش با نام اسلام به فجیع ترین شکل ممکن انسان ها را می کشت لذا هدف از تشکیل داعش مقابله با اسلام است.

,

سدید پناه ضمن اشاره به امنیت موجود در کشور بیان کرد: این امنیت به برکت وجود وحدت در کشور بوجود آمده و استقرار این امنیت و وحدت مرهون رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و سیاست های امام راحل است.

,

 

,

دشمنان از وحدت میان مسلمانان هراس دارند

, دشمنان از وحدت میان مسلمانان هراس دارند,

شیخ احمد محمودی نژاد، امام جمعه موقت اهل سنت شهر بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: هدف از رسالت پیامبران الهی بوجود آوردن وحدت و آنچه که همیشه در تاریخ بشریت باعث افتخار بوده وحدت است.دشمنان از وحدت میان ما می ترسند.

,

وی با اشاره به جنایات گروه های تروریستی تکفیری عنوان کرد: گروه های تروریستی با نام اسلام به قتل عام و تجاوز می پردازند در صورتی که هدف آنان جز هتک حرمت اسلام نیست.

,

محمودی نژاد با بیان اینکه داعش محصول صهیونیسم است و دشمنی یهود با ملت ایران بر سر عقیده ما یعنی اسلام، است، ادامه داد:در اسلام در خصوص ذبح حیوانات سفارش داریم که به گونه ای این عمل اتفاق بیافتد که حیوان کمترین زجر را بکشد از طرفی تروریست ها به فجیع ترین شکل ممکن دست به قتل انسان ها می زنند.

,

 

,

وحدت در هر جامعه ای مستقر شود، آن جامعه پیروز است

, وحدت در هر جامعه ای مستقر شود، آن جامعه پیروز است,

شیخ آزرنگ، امام جمعه اهل سنت روستای کشار بالا ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: وحدت در هر جامعه ای مستقر شود آن جامعه پیروز است.

,

وی افزود: وحدت در تمام نظام هستی واجب است و  اگر در جامعه وحدت نداشته باشد، جامعه ای بیمار است.

,

امام جمعه اهل سنت روستای کشار بالا ضمن اشاره به عوامل از بین برنده وحدت عنوان کرد: یکی از عوامل از بین برنده وحدت این است که ظاهر و باطن یکی نباشد؛ ما باید همیشه با حسن نیت به هم نگاه کنیم.

,

وی افزود: در روستای کشار ازدواج بین شیعه و سنی رواج دارد و این خود گویای نزدیکی و رابطه برادری حاکم بر روستا است.

,

آزرنگ بیان کرد: پیامبر اسلام اولین کاری که کرد بوجود آوردن وحدت بین مسلمین بود و دشمنان اسلام در طول تاریخ برای از بین بردن وحدت بسیار تلاش کردند و حال شاهد اختلاف و عدم وجود وحدت در جهان اسلام هستیم.

,

وی در خصوص نقش پر رنگ کشور ایران در پیشرفت جهان اسلام عنوان کرد: خدمات ایران به جهان اسلام ۹۰ درصد از پیشرفت آن را در طول تاریخ شامل می شود.

,

امام جمعه اهل سنت روستای کشار بالا بیان کرد: امروز حتی جهان غرب نیز به اهمیت وحدت پی برده و در حال حاضر شاهد وحدت در جهان غرب هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه