اخبار داغ

همزمان با هفته وحدت انجام شد

اقامه نماز وحدت در میبد+تصاویر

اقامه نماز وحدت در میبد+تصاویر
به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد نبی اکرم(ص) جمعی از علمای شیعه و سنی و مسئولان شهرستانی و نظامی میبد نماز وحدت برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، همزمان با هفته وحدت و سالروز میلاد نبی اکرم (ص) جمعی از مسئولین میبد با حضور در مسجد النبی مهمانشهر افاغنه این شهرستان درکنار برادران اهل تسنن افاغنه نماز وحدت را اقامه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

یکی از روحانیون شیعه افغانی در این جمع گفت: مردم افغانستان داری فرهنگی عمیق و ریشه دار است و دشمنان بعد ازاشغال افغانستان ازسوی اتحادجماهیرشوری با ورود تروریست های داعش خیلی تلاش کردند که ملت ما را از ملت ایران جدا کنند اما نتوانستند.

,

وی افزود: مردم ستم دیده افغانستان، قدرشناس ایران اسلامی هستند از اینکه ملت ایران  آنها را بعنوان میهمان درخانه و شهر خود جا داده و امکانات لازم را برای یک زندگی آرام فراهم آورده اند.

,

حجت الاسلام فیاضی بابیان اینکه عامل تفرقه در جهان امروز دشمنان قسم خورده دین هستند گفتند: آنان به خاطر منافع خود می‌خواهند مسلمانان را با هم درگیر کنند و جلوی بیداری اسلامی را بگیرند. دشمنان نمی توانند مسیر ما را از ایران اسلامی که همان اسلام ناب محمدی است جدا کنند.

,

این استاد حوزه افزود:جوانان و مردمی که در میهمانشهر میبد زندگی می کنند نباید اجازه دهند دشمنان در آنها رخنه و ایجاد اختلاف و ناامنی کند.

,

وی با بیان اینکه اسلام،امت پیامبر را به اتحاد ووحدت و پشتیبانی همدیگر فرا می خواند گفت: باید در برابر دشمن مشترک بسیج شد و درسایه دین اتحاد خود را حفظ کرد.

,

حجت الاسلام فیاضی با تاکید بر اینکه همیشه ریشه اختلافات جهل نیست بلکه هوا وهوس هم است تصریح کرد: هرکس به دنبال تفرقه ونفاق بین امت اسلام باشد محکوم است و باید ازتاریخ تلخ اختلافات پیشنیان درس بگیریم.

,

شیخ عبدالشکور تاجیکی امام جماعت مسجد النبی میهمانشهر افاغنه در میبد شیعه و سنی را به اتحاد و یگانگی توصیه کرد و افزود: شیعه وسنی هردو برادر مسلمان همدیگر هستند.

,

وی گفت: قبله ما یکی، قرآن و پیامبر و خدای ما یکی است و هرکس که به خاطر کسب یا دوام قدرت خود، دربین ما تبلیغ و تفرقه می انداز خداوند خودش آنطور که شایسته است با آنها رفتار کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه