اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مسجدسلیمان:

۳ سال آینده دوران طلایی ورزش خوزستان خواهد بود/ سرانه فضاهای ورزشی در مسجدسلیمان باید افزایش یابد

۳ سال آینده دوران طلایی ورزش خوزستان خواهد بود/ سرانه فضاهای ورزشی در مسجدسلیمان باید افزایش یابد
حیدری تاکید کرد: با توجه به طولی بودن شهر مسجدسلیمان باید تلاش کنیم تا سرانه فضاهای ورزشی در نقاط مختلف شهر افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری,افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی مسجدسلیمان اظهار کرد:مسجدسلیمان در بحث ورزش مشکلات فراوانی دارد و این مشکل برای کل استان هم صدق می کند اما باید بیشتر تلاش کنیم تا از این وضعیت خارج شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,

وی ادامه داد:ورزش یکی از عوامل توسعه پایدار جامعه است و میپذیریم که مسجدسلیمان مشکلات فراوانی دارد اما باید با برنامه صحیح حرکت کنیم و قطعا اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برنامه های زیادی برای حل این مشکلات دارد.

,

افشین حیدری اضافه کرد:بنده قول میدهم ۳ سال پیش رو دوران طلایی ورزش استان خوزستان خواهد بود و تا پایان سال ۹۷ تمامی پروژه های نیمه تمام ورزشی انجام خواهند شد و در تلاش هستیم تا خانه جوان مسجدسلیمان هرچه زودتر کلنگ زنی شود. و طرح آمایش ورزش استان نیز تهیه شده و مشخص شده در هر جای استان چه رشته ای باید اجرایی شود.

,

وی عنوان داشت:سالن وزنه برداری مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان و سالن رزمی شهرستان که بیش از 12 سال اجرای آن طول کشیده آماده افتتاح  هستند و مبلغ 700 میلیون تومان هم برای بازسازی سالن سی برنج در نظر گرفته شده است.

,

حیدری تاکید کرد: با توجه به طولی بودن شهر مسجدسلیمان باید تلاش کنیم تا سرانه فضاهای ورزشی در نقاط مختلف شهر افزایش یابد. 

,

حیدری ضمن تشکر ازتلاشهای ظاهری نماینده مسجدسلیمان و دیگر نمایندگان استان گفت: با طرح ارزشمندی که نمایندگان استان در مجلس اجرا کردند امروز خوزستان 62 میلیارد تومان ارزش افزوده در بخش ورزش دارد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه سالن های ورزشی مسجدسلیمان در شان این مردم نیست،عنوان کرد:در هفته آینده قرار است پکیج کاملی برای هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان تخصیص داده شود.

,

وی ضمن تشکر از حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ورزش شهرستان تصریح کرد:اعتبار قابل توجهی برای تاسیس اولین مدرسه تخصصی گلف در مسجدسلیمان در نظر گرفته ایم که در صورت همکاری شرکت نفت برای اختصاص مکان مناسب عملیات احداث این مدرسه را بزودی  آغاز خواهیم کرد.

,

حیدری در رابطه با ورزش بانوان گفت: در بخش بانوان اگر طرح و  برنامه ای باشد قطعا حمایت می کنیم که این موضوع بستگی به برگزاری مداوم جلسات شورای ورزش شهرستان دارد.

,

وی همچنین از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان برای احداث چندین زمین چمن خبر داد و عنوان داشت:آمادگی داریم تا سال آینده حداقل 10 زمین چمن را در صورتی که شهرداری و شورای شهر زمین در اختیارمان بگذارند در مسجدسلیمان احداث کنیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه