اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

تیم سحر جوانان هلال احمر استان زنجان به کرمانشاه اعزام شد

تیم سحر جوانان هلال احمر استان زنجان به کرمانشاه اعزام شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اعزام تیم های سحر(سامانه حمایت روانی پس از بلایا) به منظور ارائه خدمات حمایتی روانی به بازماندگان زلزله استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهرام میرزایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: 12 نفراز اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان زنجان به منظور ارائه خدمات حمایتی و مددکاری به آسیب دیدگان زلزله در سرپل ذهاب مستقر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،, .,

وی اضافه کرد:تیم سحر، تیم های آموزش دیده و متخصصی هستند که پس از بلایای طبیعی و بحران ها در محل حادثه حاضر و با بررسی وضعیت روانی مردم زلزله زده اقدام به اجرای برنامه های حمایتی می کنند.

, .,

این مسئول ادامه داد: دراین اقدام یک روان پزشک برای مشاوره زلزله زدگان و همچنین اعضای تیم های سحر با انجام فعالیت های هنری از جمله بازی های گروهی ، برنامه های ورزشی، مسابقات فرهنگی برای کودکان ساکن در نقاط زلزله زده اعزام شدند .

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  تیم سحر استان زنجان با 3 دستگاه خودرو به سرپرستی معاون امور جوانان هلال احمر استان و متشکل از 12 نفر از اعضا جوانان به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.

,

میرزایی افزود: تیم سحر این جمعیت به مدت یک هفته در نقاط زلزله زده سرپل ذهاب مستقر خواهند بود

, ,


 

, , ,
,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه