اخبار داغ

جهت خدمت رسانی به زلزله زدگان صورت گرفت؛

اعزام بسیجیان شاهرودی به مناطق زلزله زده کرمانشاه +تصاویر

اعزام بسیجیان شاهرودی به مناطق زلزله زده کرمانشاه +تصاویر
50 نفر از بسیجیان شاهرود در قالب کاروان خدمت جهت بازسازی مناطق زلزله زده غرب کشور به استان کرمانشاه اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار،کاروان خدمت شاهرود با حضور بیش از 50 بسیجی، جهت بازسازی مناطق زلزله زده غرب کشور به استان کرمانشاه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود در حاشیه اعزام بسیجیان به مناطق زلزله زده به خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به حضور 50 نفر از بسیجیان و پاسداران در این کاروان گفت: در این کاروان افرادی با تخصص های آرماتور بند، گچ کار، بنا، کارگر ساده، سیمان کار و ... حضور دارند.

, نسل شاهوار ,

وی با اشاره به سردی و برودت هوا در مناطق زلزله زده اظهار کرد: این کاروان برای تسریع در عملیات زیرسازی و استقرار کانکس های اسکان موقت به روستاهای سر پل ذهاب اعزام شد که به مدت دو هفته در 5 روستای زلزله زده حضور خواهند داشت.

,

فرمانده سپاه شاهرود افزود: پیش از این نیز کمک های نقدی به ارزش 800 میلیون ریال و کمک های غیر نقدی شامل 200 چراغ والو، هزار تخته پتو، ده هزار دست لباس نو، هزار بسته اقلام بهداشتی و سایر اقلام خوراکی از طریق سپاه شاهرود به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

,

دامغانی با تاکید بر اینکه برای اسکان موقت و بازسازی منازل زلزله زدگان بیش از هر چیز نیاز به کمک های نقدی مردم است، بیان کرد: شهروندان شاهرودی می توانند کمک های نقدی خود به مردم زلزله زده سرپل ذهاب را به شماره حساب ۲۳۲۲۴۲۱۴۳۶۶۶۴ بانک انصار واریز نمایند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه