اخبار داغ

در قالب برنامه های متفاوت/

هنرمندان خرمدره با هنر خود یاد شهیدان را گرامی داشتند

هنرمندان خرمدره با هنر خود یاد شهیدان را گرامی داشتند
هنرمندان شهرستان خرمدره در ابتکاری جالب برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با هنر خود اقدام به برگزاری این یادواره شهدا کردند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، یادواره شهدای خرمدره  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره و کانون بسیج هنرمندان در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار شد که هنرمندان خرمدره با هنر خود یاد شهیدان را گرامی داشتند.
این مراسم با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری توسط هنرمندان شهرستان و تجلیل از مقام شامخ شهدا و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر,
,

قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به قرائت شعری در خصوص دفاع مقدس پرداخت و به خاطره ای در این خصوص اشاره کرد.

,

وی همچنین در حاشیه این مراسم اظهارداشت : تجلیل از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است وبرای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، کشور مدنظر قرار گیرد.

,

وی در ادامه افزود آسایش و عزت امروز ما دستاورد شهدا است و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و راه و رسم شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

,

 

,

سید محسن حسینی مسئول برگزاری این برنامه هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: هنرمندان شهرستان خرمدره در ابتکاری جالب برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با هنر خود اقدام به برگزاری این یادواره شهدا کردند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

,

در این برنامه بازیگران تئاتر با به نمایش گذاشتن از بخشی از زندگی خانواده های شهدا، شاعران با شعر خود،  خوشنویسان برجسته شهرستان با خطاطی خودشان، نقاشان با طراحی خود، نوازندگان و گروه های هنری با هنر خود در خصوص شهدا ، یاد آن عزیزان سفر کرده را گرامی داشتند.

,

, , , , ,

, ,

, , , , , , ,

 

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه