اخبار داغ

نونهالان سپاهان عالیشهر برابر استقلال برازجان پیروز شدند + تصاویر

نونهالان سپاهان عالیشهر برابر استقلال برازجان پیروز شدند + تصاویر
تیم نونهالان سپاهان عالیشهر در یکی بازی دوستانه در برابر تیم نونهالان استقلال برازجان در ورزشگاه این شهر با برد سپاهان به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، تیم نونهالان سپاهان عالیشهر در یکی بازی دوستانه در برابر تیم نونهالان استقلال برازجان در ورزشگاه این شهر با برد سپاهان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

تیم سپاهان عالیشهر در این دیدار بازی خوبی از خود نمایش گذاشت و توانست چند موقعیت خوبی بر روی دروازه استقلال بیاورد.

,

بازیکنان عالیشهر بعد از چند موقعیت توانستند با شوت زیبای محمدرضا زنده بودی بازیکن چپ پای اهرمی که امسال از تیم فولاد بوشهر به تیم زردپوشان عالیشهر پیوسته است دروازه استقلال باز کند.

,

تیم استقلال بعد از گلی که خورد چند موقعیت بر روی دروازه سپاهان بیاورد ولی با بی دقتی بازیکنان استقلال این موقعیت ها را از دست دادند.

,

تیم سپاهان عالیشهر بعد از گل اولی که وارد دروازه استقلال کرد دست از حمله برنداشت، حسین زنده بودی بازیکن خوب و آینده دار این تیم بازیکن استقلال در محوطه جریمه بر روی زندهبودی خطا کرد و داور نقطه پنالتی نشان داد و محمد رضا کشاورز بازیکن جسور و با تعصب سپاهان توانست پنالتی را گل کند و سپاهان به 2 گل از حریف خود جلو باشد.

,

محمد حسین جمالی بازیکن آینده دار سپاهان عالیشهر در این دیدار بازی خوبی از خود نشان داده بود توانست از سد دفاع آبی پوشان برازجان بگذرد و گل سوم سپاهان به ثمر برساند و با نتیجه 3 بر صفر به سود زردپوشان به پایان برسد.

,

تیم نونهالان سپاهان عالیشهر خود را برای بازی هفته دوم لیگ نونهالان استان بوشهر با تیم همشهری خود سهند عالیشهر آمده می کند.

,

زردپوشان عالیشهر در دیدار اول خود توانست در استادیوم چغادک با 2گل از سد پارسه برازجان بگذرد.

,

احسان شیخ سقا، مهدی پولادی، حسین زنده بودی، رضا مهدی، محمد رضا زنده بودی، علیرضا دشتی، آرمین یارمهر، امیر محمد محمدی، سینا هنرمند، محمدرضا کشاورز، پوریا رادمهر، محمد علی بی گناه، داریوش قدرت نما، امیررضا عالیان خواه، مهدی حقیقی، یاسین کرمی، محمد حسین جمالی، علیرضا عیوضی، محمد پوریوسف، عرفان احمدزاده، امیرحسین غلامیان، علیرضا جاوید، محمد قاسمی و محمد صدیق احمدنیا بازیکنان تیم نونهالان عالیشهر و عابد تمدنی سرپرست، عبدالرضا زائرابراهیمی سرمربی و سالم جمشیدپور کادرفنی زردپوشان هستند.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , ,

/ انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه