اخبار داغ

فرماندار طارم:

پیش بینی تردد بیش از ۱۲ هزار خودرو با بهره برداری از محور ارتباطی کلور – درام

پیش بینی تردد بیش از ۱۲ هزار خودرو با بهره برداری از محور ارتباطی کلور – درام
فرماندار شهرستان طارم گفت: با بهره برداری از محور ارتباطی کلور - درام پیش بینی شده است بیش از ۱۲ هزار خودرو در این محور تردد نمایند گفتنی است اجرایی شدن این پروژه تأثیر چشمگیری بر اقتصاد شهرستان خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، علی باقری فرماندار شهرستان طارم توسعه راه های ارتباطی را مهترین اؤلویت در توسعه این شهرستان دانست و افزود: تأمین آب مطمئن و جذب سرمایه گذار از دیگر اؤلویت های منطقه است که به صورت جدی دنبال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

وی خاطرنشان کرد: سه پروژه دارای ردیف ملی در شهرستان طارم در حال اجراست و تلاش است تا ارتباط شهرستان را با شهرها و استان های مجاور برقرار نموده و زمینه را برای توسعه بیش از پیش منطقه فراهم نماییم.

,

فرماندار شهرستان طارم مهمترین و اصلی ترین پروژه راه ارتباطی شهرستان را محور کلور – درام عنوان نمود و افزود: این محور با کاهش ۸۰ کیلومتر مسافت استان اردبیل را به پایتخت متصل خواهد کرد و مسیری گردشگری امنی برای تردد خواهد بود.

,

باقری تصریح کرد: با بهره برداری از این پروزه پیش بینی می شود بیش از ۱۲ هزار خودرو هر هفته در این محور تردد نمایند که تأثیر چشمگیری بر اقتصاد شهرستان خواهد داشت بنابراین بایستی تلاش کنیم این پروژه هر چه زود تر به اتمام برسد.

,

وی با اشاره به اینکه ادامه این مسیر از راه های ارتباطی داخلی شهرستان از روستاهای درام، جزلاندشت، آستاکل، مامالان و گیلوان عبور خواهد کرد یادآور شد: ارتقای راه های فرعی طارم به راه اصلی درجه یک در دست مطالعه است ولی ضمن انجام مطالعات فنی تعریض راه های فرعی توسط بخشداری، بنیاد مسکن و راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان به سرعت در حال انجام است.

,

فرماندار طارم در خصوص راه ارتباطی زنجان – طارم – منجیل گفت: این پروژه هم اکنون در حال ساخت می باشد و برای تکمیل آن ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که به دلیل محدودیت های مالی سالانه به طور متوسط ۴ میلیارد تومان به آن اختصاص می یابد.

,

وی ادامه داد: یک قطعه این پروژه در حوزه طارم هم اکنون در حال اجراست گفتنی است پرهزینه ترین قسمت پروژه است که به صورت جدی توسط راه و شهرسازی پیگیری می شود و اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال ۹۷ عملیات بازگشایی و خاکبرداری این قطعه پایان یابد.

,

باقری ابراز کرد: با بهره برداری از این پروژه شمال غرب کشور از مسیر طارم به استان گیلان متصل خواهد شد که تأثیر زیادی بر اقتصاد شهرستان خواهد داشت.

,

فرماندار طارم درخصوص پروژه ملاسرا – شفت – زنجان گفت: این پروژه در دو حوزه استان گیلان و زنجان قرار دارد و نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است وی ادامه داد: این محور در حوزه طارم در دست ساخت است ولی در حوزه استان گیلان به دلیل عدم مجوز زیست محیطی مسکوت مانده است.

,

وی اضافه کرد: به دلیل کمبود اعتبار و همچنین عدم مجوز زیست محیطی برای ادامه پروژه در حوزه استان گیلان، با خودیاری و مشارکت مردم شهر آب بر و مسئولین مربوطه و با مساعدت و پیگیری استاندار زنجان مسیر ییلاقی – گردشگری طارم – شفت – فومن – قلعه رودخان در حوزه طارم اجرایی شد و تلاش است تا با گرفتن ردیف اعتباری و بازگشایی مسیر، تردد دامداران طارم و شفت فومن که فعالیت های اقتصادی زیادی را در آن منطقه انجام می دهند تسهیل و ارتباط دو شهرستان تا انجام پروژه اصلی از این مسیر گردشگری برقرار شود.

,

باقری همچنین در خصوص راه ارتباطی طارم به ماسوله اظهار کرد: هم اکنون ۱۰ کیلومتر آن آسفالت و ۳ کیلومتر آن نیز تا پایان سال آسفالت خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: برای اتصال طارم به محور ماسوله – ماجولان – خلخال ۱۲ کیلومتر باقی مانده است که عملیات خاکبرداری و بهسازی آن در اسرع وقت آغاز و تا پایان سال ۹۷ با آسفالت ریزی مسیر این پروژه بهره برداری و ارتباط منطقه با شهر تاریخی ماسوله برقرار خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان طارم درخصوص راه اندازی پل روستای ارشت که با خودیاری مردم، اعتبارات دهیاری و مساعدت معاون عمرانی استاندار در حال انجام است افزود: تا پایان سال عملیات اجرایی آن به اتمام خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه