اخبار داغ

فریادهای جوانان بیکار کهگیلویه و بویراحمد در انتظار گوش شنوای مسئولان/ میدان و عرصه ها به جوانان داده نمی شود

فریادهای جوانان بیکار کهگیلویه و بویراحمد در انتظار گوش شنوای مسئولان/ میدان و عرصه ها به جوانان داده نمی شود
حدود دو ماه از حضور احمدی در منصب استانداری کهگیلویه و بویراحمد می گذرد که البته شاهد تغییراتی نیز در این دو ماه در استان بودیم در همین راستا به میان مردم مرکز استان رفتیم و از آنها درباره انتظاراتی که از استاندار جدید دارند، سوال کردیم که دراین گزارش به آن می پردازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ علی محمد احمدی، نماینده پیشین دهلران استان ایلام و نایب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم، به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به هیئت دولت معرفی شده بود که در جلسه روز چهارشنبه، ۲۲ شهریور امسال هیئت دولت به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

حدود دو ماه از حضور احمدی در منصب استانداری کهگیلویه و بویراحمد می گذرد که البته شاهد تغییراتی نیز در این دو ماه در استان بودیم در همین راستا به میان مردم مرکز استان رفتیم و از آنها درباره انتظاراتی که از استاندار جدید دارند، پرسیدیم که در گزارش زیر به آن می پردازیم.

,

در ابتدا به سراغ حسینی از شهروندان یاسوجی رفتیم که وی با اشاره به انتظاراتی که از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: از استاندار انتظار داریم که به فکر جوانان، بیکاری و ازدواج آنان باشد.

,

وی با اشاره به بزرگترین معضل استان گفت: بیکاری از مشکلات استان است که می توان با ایجاد کارخانجات، جوانان را به کار گیرند و همچنین مشکل میوه در استان را با ایجاد سردخانه برطرف کنند.

,

, ,

علوی نژاد از دیگر شهروندان یاسوج گفت: انتظار داریم به فقرا و جوانان رسیدگی شود و از لحاظ اجتماعی و کشاورزی به مردم رسیدگی شود.

,

وی افزود: بزرگترین معضل استان را بیکاری جوانان  میدانم.

,

, ,

تیموری از جوانان شهر با تبریک به استاندار جدید گفت: از استاندار جدید در وهله اول آبادی و عمرانی شهر و روستاها را می خواهیم.

,

وی بیان کرد: بیکاری یکی از مشکلات بزرگ استان می باشد که هرچه سریعتری باید نسبت به رفع آن همت شود.

,

, ,

عزیزی یکی از مغازه داران شهر یاسوج گفت: از استاندار جدید انتظار داریم که زمینه اشتغال و کار را برای جوانان استان ایجاد کنند و بنده در این مغازه شاهد هستم که بسیاری از جوانان از بیکاری رنج می برند و نیاز است که این موضوع سریعتر بررسی گردد. 

,

, ,

محمودیان از جوانانی که در یاسوج اقامت دارد، گفت: اولین موضوع بیکاری است که در سطح کشور هم فراگیر است، موضوع دوم مسائل فرهنگی استان است که به شدت باید روی آن کار شود و یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی آن بیکاری است.

,

وی افزود: انتظار داریم که از جوانان نیز در استان استفاده شود  و بیکاری نیاز به یک حرکت جهادی دارد که با همت نمایندگان این استان از این معضل نجات یابیم.

,

, ,

حسنی دیگر شهروند یاسوجی گفت: رفع مشکل از استان انتظاری است که ما از استاندار داریم و بیکاری و اقتصاد از بزرگترین معضلات استان است.

,

, ,

احمدی دیگر جوان یاسوجی گفت: رفع مشکلات مردم انتظار ما از استاندار است و بیکاری و نبود شغل بزرگترین معضل استان است.

,

, ,

تیموری یکی از ورزشکاران شهر یاسوج گفت: ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و رفع بیکاری از جمله انتظارات ما از استاندار جدید است

, ,

وی افزود: همه جوان ها تحصیلات دانشگاهی دارند و در حال حاضر بیکاری هستند.

,

این ورزشکار هم استانی بیان کرد: خود من قهرمان جودوی آسیا هستم و لیسانس تربیت بدنی دارم که در حال حاضر بیکار هستم.

,

, ,

عبدالهی یکی از شهروندان یاسوجی گفت: از استاندار جدید انتظار داریم که مشکلات مردم و استان را برطرف کند.

,

وی افزود: بیکاری جوانان بزرگترین معضل استان است.

, .,

, ,

عسکری دیگر شهروند یاسوجی گفت: بیکاری جوانان از بزرگترین معضلات شهر است که از استاندار جدید انتظار داریم که هرچه سریعتراین مشکل را برطرف نماید.

,

, ,

مرادی یکی از مغازه دارن یاسوجی گفت: اولین انتظار ما از استاندار جدید، انتخاب مدیران لایق و شایسته است و حتی المقدور از مدیران جوان استفاده گردد که حداقل شاهد تغییر در استان باشیم.

,

وی افزود: میدان و عرصه ها به جوانان داده نمی شود و شاهد این هستیم که جوانان تحصیل کرده به خاطر عدم توجه مسئولین به آنها با بیکاری روبرو هستند.

,

مغازه دار یاسوجی بیان کرد: در حد توان باید استان را به یک استان صنعتی تبدیل کنند که بحران بیکاری فعال شود و امیدواریم که شایسته سالاری جای انتخاب های قومی و قبیله های در استان را بگیرد.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه