اخبار داغ

آیت الله کعبی:

اقدام ترامپ نشان از عجز دشمن در برابر مقاومت مردم فلسطین است

اقدام ترامپ نشان از عجز دشمن در برابر مقاومت مردم فلسطین است
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این اقدام آمریکا باعث اجماع فلسطینی ها و مردم منطقه برای مقاومت مسلحانه بر علیه رژیم صهیونیستی است، گفت: این اقدام ترامپ نشان از آن دارد که دشمن در مقابل مقاومت و انتفاضه مردم قهرمان فلسطین به عجز افتاده و نمی تواند کاری از پیش ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: بیت المقدس قبله اول مسلمین می باشد و در دل هر مسلمانی جا دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: هویت اسلامی در گرو عشق به قدس است و آزادی قدس آرمان بزرگ مسلمانان می باشد که محقق خواهد شد و ترامپ با این کار آرمان آزادی قدس را نزدیکتر کرد.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این اقدام ترامپ، گفت: این اقدام ترامپ نشان از آن دارد که دشمن در مقابل مقاومت و انتفاضه مردم قهرمان فلسطین به عجز افتاده و نمی تواند کاری از پیش ببرد.

,

وی بیان داشت: ترامپ با اعلام آن که قدس پایتخت رژیم صهیونیستی است دیگر همه بهانه ها را برای گفتگو با رژیم صهیونیستی و همه بهانه ها برای جستجوی راه حل های به اصلاح صلح آمیز را پایان داد و این نشان دهنده آن است که آزادی فلسطین و آزادی قدس بدون مقاومت مسلحانه محقق نخواهد شد.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان شد: اعلام این که قدس پایتخت رژیم صهیونیستی است باعث اجماع فلسطینی ها و مردم منطقه برای مقاومت مسلحانه بر علیه رژیم صهیونیستی می باشد و این مقاومت مسلحانه را شتاب و شدت می دهد.

,

وی در ادامه با اشاره به نکته ای دیگر، عنوان داشت: علاوه بر انتفاضه غزه ، انتفاضه کرانه باختری هم  نسبت به رژیم های مزدور منطقه مانند آل سعود که امروز بدون هیچ شرم و حیایی روابط پنهان خود را  با رژیم صهیونیستی آشکار می کند، در پیش است.

,

آیت الله کعبی اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی در افکار عمومی آزادی خواهان و مسلمانان منطقه به شدت محکوم هستند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه