اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌‌شرقی؛

بیش از دو برابر چارت سازمانی، نیرو در شهرداری وجود دارد/ هر روز پنج نامه از مسئولان برای استخدام اشخاص دریافت می‌کنم!

بیش از دو برابر چارت سازمانی، نیرو در شهرداری وجود دارد/ هر روز پنج نامه از مسئولان برای استخدام اشخاص دریافت می‌کنم!
خدابخش گفت: در ایران از گذشته تا به حال نگاه به اشتغال این بوده که دولت باید کارخانه احداث کند و جوانان آنجا مشغول به کار شوند وهمین مساله باعث می‌شود امروز دو برابر مازاد بر چارت سازمانی نیرو در شهرداری وجود داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مجید خدابخش صبح امروز در شصت و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در خصوص برنامه ریزی برای اوقات فراغت اظهار کرد: اگر بخواهیم اوقات فراغت جوانان را مشابه زمان غیر فراغت برنامه ریزی کنیم نخواهد شد و بایستی این دو متفاوت باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در خصوص اوقات فراغت بازنشستگان ادامه داد: امروزه نیمی از گردشگران جهان را بازنشستگان تشکیل می‌دهد که ضرورت برنامه ریزی برای این قشر و استفاده از این ظرفیت را نشان می‌دهد. 

,

استاندار آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه بحران هویت و اشتغال از بحران‌‌های جهانی و ایران محسوب می‌شود، عنوان کرد: در ایران از گذشته تا به حال نگاه به اشتغال این بوده که دولت باید کارخانه احداث کند و جوانان آنجا مشغول به کار شوند و همین مساله باعث می‌شود امروز دو برابر مازاد بر چارت سازمانی نیرو در شهرداری وجود داشته باشد.

,

وی افزود: شهرداری، پتروشیمی و مس سونگون سه نهادی هستند که جوانان انتظار اشتغال در آن را دارند که عملی نیست بر اساس اصل 44 نیز دولت حق احداث کارخانه جدید را ندارد پس باید به قضیه اشتغال متفاوت تر نگاه کنیم.

,

خدابخش با انتقاد از عدم آموزش جوانان در دانشگاه‌‌ها جهت اشتغال و کارآفرینی خاطرنشان کرد: وقتی فارغ التحصیلان دانشگاهی در مراکز فنی حرفه ای آموزش می‌بینند یعنی مشکل در دانشگاه‌‌ها وجود دارد، روزانه از مسئولان پنج نامه برای استخدام افراد دریافت می‌کنم واین مساله نشان دهنده وجود مشکل است.

,

وی تاکید داشت: باید در جوانانمان اراده، علاقه به کار و اشتغالزایی باشد نه استخدام و باید از شهرهایی مانند سردرود الگو گرفت که امروز اعلام می‌کنند میزان بیکاری در این شهر صفر است زیرا با تولید هر تخته فرش برای بیست و دو نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

,

این مقام مسئول با اشاره به سود صنایعی مانند لوازم آرایش و عطر تصریح کرد: باید در این خصوص هم برنامه ریزی کنیم تا کشورمان سهمی از این صنعت داشته باشد و اشتغالزایی در این خصوص صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه