اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد:

توسعه فعالیت های جمعیت هلال احمر در کشور

توسعه فعالیت های جمعیت هلال احمر در کشور
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: فعالیت های مهم جمعیت هلال احمر در کنار حوزه های امدادی توانسته است کیفی و کمی نمودن فعالیت های این ارگان مهم را در دستور کار امور اجرایی کشور قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین نشست فعالین هلال احمر و داوطلبین جمعیت هلال احمر گرمسار با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سالن بحران گرمسار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه اصلی در زمینه افزایش و تقویت امکانات سخت افزاری به روز جمعیت هلال احمر در جهت افزایش حوزه امداد رسانی باید در دستور کار دولت با حمایت مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

,

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس به خدمات امدادی این سازمان در زمینه امدادرسانی در سوانح و حوادث طبیعی همچون زلزله اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر هم در درون و بطن حادثه و در حاشیه در زمینه جمع آوری کمک های نوع دوستانه مردمی از ظرفیت بدنه فعالین خود استفاده کرد و این رضایت بخش بود .

,

کاتب ادامه داد: شهرستان گرمسار به لحاظ قرار گرفتن در مسیر جاده مهم و پر تردد تهران - مشهد نیازمند توجه بیشتر در حوزه امدادی و سخت افزاری است تا بتواند در حوادث جاده یا خدمات به روز تری را ارائه دهد و کمترین خطا در این این حوزه ثبت شود .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه