اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌‌‌شرقی؛

70 درصد معتادین دستگیر شده در میانگین سنی 30 تا 50 سال قرار دارند/ 80 درصد زنان معتاد استان شیشه مصرف می‌کنند!

70 درصد معتادین دستگیر شده در میانگین سنی 30 تا 50 سال قرار دارند/ 80 درصد زنان معتاد استان شیشه مصرف می‌کنند!
سرهنگ دهقانی گفت: 70 درصد معتادین دستگیر شده استان بین سن 30 تا 50 سال هستند و یک درصد آنان و سن زیر 20 سال دارند که نسبت به سایر استان ها کمتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سرهنگ قاسم دهقانی پیش از ظهر امروز در نشست مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه پلیس استان کارنامه موفقی در این خصوص داشته است اظهار کرد: در طول هشت ماهه گذشته 1تن و 904 کیلوگرم مواد مخدر در استان شناسایی و ضبط شده که در این راستا نیز 24 باند شناسایی و 110 نفر از عناصر اصلی فعال که تهیه و ورود مواد به استان را به عهده داشتند دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه 3 هزار و 474 نفر خرده فروش نیز در این راستا دستگیر شده‌‌اند، عنوان کرد: 1 هزار و 120 مرحله طرح پاکسازی در آذربایجان شرقی صورت گرفته که در این پاکسازی 10 هزار و 328 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شده‌‌اند و در مجموع نسبت به سال گذشته 59 درصد افزایش کشف مواد مخدر را داشته‌‌ایم.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌‌‌شرقی آمار معتادین متجاهر زیر بیست سال در استان را نسبت به سایر استان‌‌ها بسیار کم دانست و بیان کرد: 70 درصد معتادین دستگیر شده استان بین سن 30 تا 50 سال هستند و یک درصد آنان و سن زیر 20 سال دارند که نسبت به سایر استان‌‌ها کمتر است.

,

وی ادامه داد: بیش از 50 درصد از دستگیر شدگان کارگر صنعتی و ساده هستند که بیش از 35 درصد این معتادین اعلام کرده‌‌اند به صورت تفننی شروع به مصرف مواد مخدر نموده‌‌اند و بیشتر این معتادین تحصیلات دیپلم یا زیر دیپلم را دارند.

,

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه 98 درصد مصرف کنندگان مواد مخدر را مردان تشکیل می‌دهند تصریح کرد: 52 درصد از این معتادان متاهل هستند و زنان نیز با اینکه دو درصد از معتادین مواد مخدر را تشکیل می‌دهند بیش از 80 درصد آنان به شیشه اعتیاد دارند که مساله‌‌ای بسیار نگران کننده و مهم است.

,

وی با اشاره به کشفیات هشت ماهه پلیس استان در حوزه مواد مخدر افزود: در هشت ماهه نخست امسال 360 کیلوگرم کشف تریاک در داخل بار هندوانه، 160 کیلوگرم ماده گل در مراغه، سه کیلوگرم شیشه در تبریز و بناب و 53 کیلوگرم تریاک در بناب داشته‌‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه