اخبار داغ

مادر شهید حججی در بروجرد:

شهید حججی برای دفاع از حرم و ایجاد امنیت به شهادت رسید

شهید حججی برای دفاع از حرم و ایجاد امنیت به شهادت رسید
مادر شهید حججی گفت: شهید حججی برای دفاع از حرم و ایجاد امنیت دل از زندگی و دنیا کند و در این راه به شهادت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بازتاب بروجرد مادر شهید حججی در مراسم روز دانشجو که در سالن علامه شهیدی دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد گفت: محسن از دوران کودکی همیشه در مسیر اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) قدم برمی داشت و در بسیاری از مراسم روضه و عزاداری سید الشهدا(ع) شرکت می کرد به طوری که در همان دوران کودکی زیارت عاشورا می خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اخلاص و ایمان را دو ویژگی مهم شهید حججی برشمرد و افزود: محسن همیشه در زندگی به گونه ای رفتار می کرد که کسی را ناراحت نکند و همیشه در مسیر درست و صحیح قدم می گذاشت.

,

 

,

به گفته وی برای هر پدر و مادری سخت است که فرزند خود را در اسارت ببیند و از لحظه اسارت مدام گریه می کردم و دعا و در این میان بر سر قبر شهدای گمنام محله خودمان رفتم و دست به دعا برداشتم و چند ساعت بعد خبر شهادت محسن را شنیدم.

,

 

,

مادر شهید حججی اظهار داشت: در این زمان خیلی بیقراری می کردم اما احساس می کنم بعد از شهادت محسن صبری پیدا کرده ام که این صبر هدیه ای از حضرت زینب(س) است.

,

 

,

وی بیان کرد: محسن در قسمتی از وصیت نامه خود ذکر کرده بود که باید در برخی از مواقع از چیزهایی دل کند و شهید حججی برای دفاع از حرم و ایجاد امنیت دل از دنیا و زندگی کند و در این راه به شهادت رسید.

,

 

,

مادر شهید به حال و هوای کودک شهید حججی اشاره ای کرد و گفت: گاهی بچه محسن بی تابی و دلتنگی بابا را دارد که سعی می کنیم او را آرام کنیم و وقتی عکس پدر را می بیند بی قراری می کند و همیشه به او می گوییم پدرت کربلا رفته است و با این جمله لبخند می زند.

,

 

,

به گفته وی گاهی فرزند محسن با بازیهایی سرگرم می شود که زمانی این بازیها را با پدرش انجام داده و ما احساس می کنیم که او پدرش را می بیند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه