اخبار داغ

جانشین هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان اردبیل:

ترامپ بدنبال مشروعیت بخشی به رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل است

ترامپ بدنبال مشروعیت بخشی به رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل است
جانشین هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان اردبیل، گفت: ترامپ با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، سعی در مشروعیت بخشی به رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل است، در حالی که نام اسرائیل مدت ها قبل توسط بزرگ مرد انقلابی قرن اخیر یعنی امام راحل "غده سرطانی" نامیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار عبدی جانشین هماهنگ کننده فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با آذرسلام، در خصوص اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تصمیم برای انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، اظهار داشت: به دنبال این اقدام ددمنشانه رئیس جمهور جاهل آمریکا که قصد تشویش و تحریک احساسات پاک مسلمانان جهان و تست و آزمایش آن را دارند مردم استان اردبیل فردا پس از ادای نماز جمعه در تمامی بخش و شهرستانها بر علیه این اقدام، راهپیمایی اعتراض آمیز خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل؛ اعلام انزجار و محکومیت شدید مسلمانان از این اقدام را از اهداف راهپیمایی معترضانه عنوان و تاکید کرد: مسملمانان جهان و مردم استان اردبیل از ملت مظلوم فلسطین و قبله گاه اول مسلمین دفاع و حمایت خواهد کرد.

,

وی ادامه داد: ترامپ با این اقدام سعی در مشروعیت بخشی به وجهه کریه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیست غاصب را دارد در حالی که نام اسرائیل مدت ها قبل توسط بزرگ مرد انقلابی قرن اخیر یعنی امام راحل "غده سرطانی" نامیده شده است.

,

وی تصریح کرد: هم اکنون بار دیگر شاهد توطئه عبری - غربی در حمایت از رژیم صفاک و جعلی اسرائیل هستیم و این نوعی امتیاز بخشی به اسرائیل محسوب می شود.

,

عبدی جانشین هماهنگ کننده فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تبدیل بیت المقدس به سفارت استکبار جهانی و شیطان بزرگ را اهانت به اولین قبله گاه مسلمین جهان و خط قرمز ملت مسلمان دانست.

,

جانشین هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان اردبیل در پایان از آحاد ملت و مردم اردبیل، اقشار مختلف بسیج، نهادها، ارگانها، سازمانها و مسئولین خواست: با حضور در این راهپیمایی؛ اعتراض گسترده ای به این حرکت شوم به نمایش گذاشته شود، همچنین پرچم اسرائیل و آمریکا به نشانه محکوم کردن این توطئه به آتش کشیده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه