اخبار داغ

پدر شهید حججی در بروجرد:

محسن مرد عمل بود و با دیدی باز به استقبال شهادت رفت

محسن مرد عمل بود و با دیدی باز به استقبال شهادت رفت
پدر شهید حججی گفت: محسن مرد عمل بود و با دیدی باز به استقبال شهادت رفت و در سن جوانی شهادت نصیبش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد "حججی" پدر شهید حججی در مراسم روز دانشجو که در سالن علامه شهیدی بروجرد برگزار شد گفت: یکی از مهمترین ویژگی های محسن این بود که او مرد عمل بود و اگر قرار بود در هر راهی وارد شود علت آن را بررسی و تحقیق می کرد و همین سبب شد تا محسن با روی باز به استقبال شهادت برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: شهید حججی در دوران سربازی و حتی در بسیاری از فرصت ها اقدام به مطالعه می کرد تا روز به روز اطلاعاتش بیشتر شود و بیشتر کتاب هایی که مطالعه می کرد در وصف اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) بود.

,

 

,

پدر شهید حججی اظهار داشت: از زمان اسارت محسن تا شهادت او سخت ترین لحظه های زندگی را سپری کردیم، گرچه برای شهادت محسن آمادگی داشتیم و محسن عاشق شهادت بود اما انتظار اسارت را نداشتیم و وقتی خبر شهادت را شنیدیم کمی آرام شدیم.

,

 

,

به گفته وی محسن در بخشی از وصیت نامه خود نوشته بود که بعد از شهادت من ناشکری نکنید و ما هم تلاش کردیم تا بعد از شهادت محسن آرام باشیم چرا که این همان راهی بود که محسن انتخاب کرده بود و خدا را شاکریم که عزت و سربلندی نصیب همه شد.

,

 

,

پدر شهید حججی اظهار داشت: شهید حججی به عنوان یک مبلغ فرهنگی هم فعالیت می کرد و دغدغه فرهنگی داشت و در این راه تلاش زیادی کرد و در سن 25 سالگی راهی را انتخاب کرد که توانست درس های زیادی را با شهادت خود به دنبال داشته باشد.

,

 

,

وی بیان کرد: محسن به گونه ای زندگی کرد که خدا عاشق او شد و شهادت را که بهترین هدیه بود به او بخشید چرا که محسن نه وزیر بود و نه وکیل ولی خداوند آنقدر به او عظمت داد که جهانی شود و سربلندی و عزت را به دنبال داشته باشد.

,

 

,

به گفته وی یکی از بهترین انتخاب های محسن در زندگی انتخاب همسری بود که در همه شرایط او را همراهی می کرد، حتی با وجود فرزند خردسال مانع رفتن او به سوریه نشد و همیشه او را همراهی کرد.

,

 

,

پدر شهید حججی اضافه کرد: شهید حججی و شهدای دیگر برای امنیت وارد نبرد شدند تا بتوانند دشمن را زمین گیر کنند و امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه