اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌‌‌شرقی؛

در حوزه اعتیاد دانش آموزان رتبه آخر کشور را داریم/ آمار کارگران معتاد استان بالاتر از میانگین کشوری است

در حوزه اعتیاد دانش آموزان رتبه آخر کشور را داریم/ آمار کارگران معتاد استان بالاتر از میانگین کشوری است
نصرتی گفت: در حوزه دانش آموزی میانگین استان ما کمتر از نیم‌ درصد است که از این نظر در رتبه آخر کشوری قرار داریم که موضوع بسیار خوبی است و در بخش دانشجویی نیز نزدیک به میانگین‌ کشوری هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمد علی نصرتی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به افزایش 69 درصدی سطح کشت مواد مخدر در کشور اظهار کرد: 9 هزار تن تولید مواد مخدر در کشور داشته‌‌ایم که کشت آن 69 درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در حوزه دانش آموزی میانگین استان ما کمتر از نیم‌ درصد است که از این نظر در رتبه آخر کشوری قرار داریم که موضوع بسیار خوبی است و در بخش دانشجویی نیز نزدیک به میانگین‌ کشوری هستیم که بیشتر آمار این دانشجویان مربوط به خانه‌‌های مجردی دانشجویان است.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌‌شرقی در خصوص آمار کارگران معتاد نیز تصریح کرد: میانگین کشوری در این حوزه 22 درصد است که استان ما با میانگین 25 درصد بالاتر از آمار کشوری است و باید از این مساله پیشگیری کنیم.

,

وی افزود: در مقطعی رشد مواد مخدر شیشه در استان نگران کننده بود و امروز این مساله را به صفر رسانده ایم اما گرایش به حشیش و گل در جامعه ما خطرناک است نام ماده مخدر گل فریبنده و گمراه کننده هست اما همان اصلاح شده ماریجوانا است که قدرت تخریب آن تا هفت برابر افزایش پیدا کرده که در قلیان و سیگار استفاده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه