اخبار داغ

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان:

۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت می‌شود

۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت می‌شود
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: برای کاهش بیکاری امسال ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و ۲۶۹ میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر در استان اختصاص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز؛مسعود بابایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که صبح امروز در استانداری برگزار شد اظهارکرد، در جلسه قبل ۹ مصوبه داشتیم که یک مورد اجرا شده و هشت مورد در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , شاخص نیوز؛, مسعود بابایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که صبح امروز در استانداری برگزار شد اظهارکرد، در جلسه قبل ۹ مصوبه داشتیم که یک مورد اجرا شده و هشت مورد در حال اجراست.,

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان افزود: .در رسته های شغلی تعریف شده در استان ۸۷۷۷ مورد تعهد داریم و در مجموع باید ۲۰ هزار شغل در استان محقق شود که تاکنون ۶۸ درصد آن عملیاتی شده است.

,

وی گفت: سهم کشاورزی ۴۵ درصد، صنایع کوچک ۱۰ درصد، خدمات ۱۵ درصد، گردشگری ۱۰ درصد، صنایع دستی ۱۰ درصد و سرمایه گذاری در روستاها ۱۰ درصد پیش بینی شده است.

,

۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در روستاها

, ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در روستاها,

بابایی اضافه کرد: از مجموع اعتبارات ۱.۵ میلیون دلاری کشوری سهم تسهیلات اشتغال روستایی قزوین ۱۳۳ میلیارد تومان و اشتغال فراگیر ۲۶۹ میلیارد تومان و برای توسعه فضای کسب و کاردر مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

,

وی در پایان اشاره کرد: امیدواریم با ابلاغ اعتبارات اشتغالزایی بتوانیم تا پایان سال تعهد خود را شامل ۲۰ هزار شغل محقق کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه