اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین خبرداد:

برپایی اردوگاه ویژه زلزله زدگان در روستای آکوجان

برپایی اردوگاه ویژه زلزله زدگان در روستای آکوجان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: بنابر ارزیابی‌های انجام شده، مقرر شد امروز پنجشنبه اردوگاهی 80 خانواری در این روستا برپا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید آصفی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در خصوص زلزله سه شنبه شب در استان گیلان، تیم ارزیابی حوزه معاونت امداد و نجات به الموت اعزام شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: این تیم متشکل از نمایندگان مدیریت بحران استانداری، جمعیت هلال احمر استان و دفتر نمایندگی الموت، بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی روستای آکوجان جهت ارزیابی خسارات احتمالی در روستای آکوجان الموت به این منطقه اعزام شدند.
,
,
, ,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین عنوان کرد: با توجه به رانش زمین در این منطقه که پیشتر اتفاق افتاده بود و لرزش‌های موجود موجب بروز ترک‌هایی در 80 باب از منازل مسکونی این روستا شده است.

وی تصریح کرد: بنابر ارزیابی‌های انجام شده، مقرر شد امروز پنجشنبه اردوگاهی 80 خانواری در این روستا برپا شود. 
,
,
,
,
, ,

همچنین ایرج زاهدپور مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین درخصوص این زلزله به خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: زلزله مورخ ۱۴/ ۹/ ۹۶ استان گیلان به تعدادی از واحدهای مسکونی در روستای آکوجان از توابع بخش الموت غربی خسارت وارد کرد.

وی افزود: در پی وقوع زلزله و رصد اوضاع کلی استان اخباری مبنی بر تحمیل خسارات جزئی به تعدادی از واحدهای مسکونی در بافت قدیم روستای آکوجان واصل و تیمی متشکل از این مسئول اذعان کرد: معاون اداره کل مدیریت بحران، بخشدار الموت غربی و معاون امداد و نجات هلال احمر استان از محل بازدید کردند و مقرر شد ساکنین ساختمان‌های آسیب دیده در محل امن اسکان تا اقدامات بعدی انجام پذیرد. 
انتهای پیام/
,
,  صبح قزوین,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه