اخبار داغ

رئیس جهادکشاورزی استان:

سهم کشاورزی قزوین از تسهیلات اشتغال روستایی 250 میلیارد تومان است

سهم کشاورزی قزوین از تسهیلات اشتغال روستایی 250 میلیارد تومان است
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از محل تسهیلات تولید و اشتغال روستایی بیش از 250 میلیارد تومان تهسیلات با سود پائین به بخش کشاورزی تخصص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ علی اکبر متقی فرد رئیس جهادکشاورزی استان صبح امروز(پنج شنبه) در جلسه کارگروه اشتغال سازمان اظهار کرد: این تسهیلات از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی با هدف توسعه تولید و اشتغال در مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


به گفته وی سهم بخش کشاورزی از این میزان تسهیلات 45 درصد کل اعتبارات مصوب است که برای استان قزوین 250 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. 

این مسئول اضافه کرد: از این میزان تسهیلات مصوب 50 درصد از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی و 50 درصد نیز از محل اعتبارات و منابع بانک‌های عامل تامین خواهد شد. 

متقی فرد با اشاره به این اینکه بخش اعظمی از فعالیت در مناطق روستایی زیر به بخش کشاورزی گفت: با این طرح شرایط مناسبی برای اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام کشاورزی در مناطق روستایی فراهم خواهد شد. 

وی افزود: کلیه واحدهای تولیدی کشاورزی در رسته‌های کشت گلخانه ای، گیاهان دارویی، آبزی پروری، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و خدمات بازرگانی، خدمات فنی و مشاوره‌های مرتبط با بخش کشاورزی، دامپروری محصولات مربوط (تولید شیر و گوشت)، خدمات توسعه کسب و کارهای تعاونی کشاورزی (کشت و صنعت‌ها)، خدمات مدرن سازی کشاورزی (مکانیزاسیون) و تامین نهاده‌ها و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، خدمات و کسب و کارهای دامپزشکی، خدمات کسب و کارهای عشایری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. 

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: با تلاش مضاعف و برنامه ریزی مناسب باید از فرصت ایجاد شده برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و فعال سازی واحدهای تولید بخش کشاورزی استفاده کرد. 

متقی فرد بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع به واحدهای تولیدی در مناطق روستایی برای بهره مندی از این تهسلات تاکید کرد و گفت: اگر بتوان با جذب این اعتبارات اشتغال واقعی ایجاد کرد، توانسته ایم در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصادی کشور حرکت کنیم. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه