اخبار داغ

سرپرست فرمانداری نیر:

تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان نیر باز است

تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان نیر باز است
بخشی گفت: راه‌های مواصلاتی شهرستان نیر باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، مهدی بخشی ظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر اظهار داشت: بارش برف که از بامداد امروز در نیر شروع به بارش کرده بود هم اکنون هم ادامه دارد و مسافران را غافلگیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز, نیریمیز, نیریمیز,

وی افزود: با تلاش  اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیر از بامداد امروز کار برف روبی  و نمک پاشی در سطح محورهای  مواصلاتی اصلی و فرعی آغاز شده و خوشبختانه هیچ مسیری تاکنون مصدود نمی‌باشد.
 

,
,

سرپرست فرمانداری نیر از مسافران خواست تا خودروهای نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده  تا با مشکل مواجه نشوند و از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

,

 

,

آمادگی کامل شهرداری نیر برای روزهای برفی

,

جلال ممی زاده امروز ضمن تبریک روز دانشجو با بیان اینکه بارش برف از نشانه ھای رحمت و برکت الهی است و در صورت عدم اقدام به موقع مشکلاتی را برای مردم ایجاد خواهد کردافزود: شهرداری نیر در خصوص تامین و تجهیز ماشین آلات مورد نیاز ( گریدر، لودر، کمپرسی، مینی لودر، تراکتور )  اقدامات لازم را انجام داده و در آماده باش کامل قرار دارد.

,

 

,

ممی زاده  با بیان اینکه باید در برف روبی معابر اولویت بندی شود اعلام کرد: خیابان اصلی، مدارس، دانشگاه ها ، تقاطع‌ها و کوچه ها باید در اولویت قرار گیرند .

,

 

,

وی اظهار داشت: اقدامات لازم جهت تهیه چندین تن نمک بعمل آمده، جهت استفاده در مواقع اضطراری در معابر از دیگر اقدامات شهرداری نیر بوده و امیداوریم با مشارکت شهروندان و رعایت نکات لازم همچون استفاده از زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی خودرو در هنگام بارش نزولات آسمانی و بعد از آن و در نهایت به حداقل رساندن سفرهای غیر ضروری در خصوص ارائه خدمات برف روبی و مقابله با یخبندان، رضایتمندی همشهریان عزیز را فراهم آوریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه