اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرگلستان:

دانشجویان گنجینه ارزشمند فردای کشور هستند

دانشجویان گنجینه ارزشمند فردای کشور هستند
رئیس شورای اسلامی شهرگلستان گفت: دانشجویان آگاه و هوشیار امروز ما، گنجینه ارزشمند فردای کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عباس جهان‌تاب رئیس شورای اسلامی شهرگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه با گرامیداشت روز دانشجو، گفت: دانشجویان آگاه و هوشیار الگوی تمام‌نما و چشم بینای یک ملت به حساب می آیند چراکه دانشجو باید نسبت به تمام رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت‌پذیر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه, .,

وی در ادامه با بیان اینکه نقش قشر دانشجو در جامعه امروز غیرقابل انکار است، گفت: دانشجویان در طول تاریخ همواره جزو تاثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در زمینه آگاهی بخشی، ایحاد شور و شعور انقلابی و فرهنگ‌سازی در جامعه بوده‌اند.

, .,

جهان‌تاب با اشاره به اینکه نباید با افزایش تعداد دانشگاه‌ها، کیفیت و بازدهی آن‌ها کم شود، تصریح کرد: جامعه دانشگاهی ما در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن منتهی می شود، آینده‌ای که سرشار از عشق و امید مبتنی بر خردورزی، آزادی، گفت‌وگو و کرامت‌های انسانی است.

, .,

وی 16 آذر را نماد پیوند دانش طلبی، «آزادی‌خواهی و استکبار ستیزی دانست و بیان داشت: دلیل این امر این است که علم برخاسته از ایمان، ظلم و ستم مستبدان را برنمی تابد و امروز استقلال، آزادی و امنیت کشور نشأت گرفته از فداکاری جوانان غیرتمندی است که در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن، راه را بر استعمار و استکبار بستند.

, .,

رئیس شورای اسلامی شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه جوانان و دانشجویان کشور گنجینه ارزشمند فردای ایران هستند، افزود: امید است دانشجویان شهرگلستان نیز با تداوم حرکت در خط ولایت در مسیر اعتلای همه جانبه کشور و به شایستگی ایفای نقش کنند، و همانند گذشته در تمام عرصه‌های ملی حضور پررنگ داشته باشند.

, رئیس شورای اسلامی شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه جوانان و دانشجویان کشور گنجینه ارزشمند فردای ایران هستند، افزود: امید است دانشجویان شهرگلستان نیز با تداوم حرکت در خط ولایت در مسیر اعتلای همه جانبه کشور و به شایستگی ایفای نقش کنند,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه