اخبار داغ

اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی روستای محمدآباد قرچک انتخاب شدند

اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی روستای محمدآباد قرچک انتخاب شدند
اعضای هیأت‌رئیسه شورای اسلامی روستای محمدآباد قرچک پس از کش و قوس‌های فراوان انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین؛ ظهر امروز با حضور حسین عباسی بخشدار مرکزی شهرستان قرچک، جلسه انتخاب هیأت‌رئیسه یک‌ساله شورای اسلامی روستای محمدآباد اعلا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

وی افزود: هیچ‌چیز مثل تعامل و همکاری و هم‌فکری نمی‌تواند راه‌گشای مشکلات مردم باشد و شوراها در کنار مسؤولان می‌توانند مشکلات را حل و مرتفع کنند.

,

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک افزود: با اتحاد و همدلی می‌توان مشکلات را از میان برداشت و خدمات ارزنده به مردم روستا داشت.

,

عباسی بیان داشت: علی‌رغم مسائل به وجود آمده تاکنون خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشده و در همین حال عملیات اجرای شبکه فاضلاب روستای محمدآباد قرچک در حال انجام است که اگر به بهره‌برداری برسد، خیلی از مشکلات مردم در بحث هدایت آب‌های سطحی و فاضلاب و زه‌گرفتگی روستا حل خواهد شد.

,

, ,

وی افزود: برای ما فرقی نمی‌کنند که چه کسی در رأس کار باشد؛ مهم احترام به انتخاب مردم و حرکت در راستای تأمین منافع عمومی مردم است اختلافات درونی خود را به جناح یا گروهی ارتباط ندهید با وحدت و همدلی در عین احترام و تکریم همدیگر مبنای کارتان را بر اشتراکات بگذارید و هم‌صدا به رفع مشکلات بپردازید و در راه رضای خدا و مردم که ولی‌نعمتان واقعی ما هستند خدمت کنید. وحدت و تعامل جمعی شما همکاری بیشتر مدیران و مسؤولان شهرستانی را فراهم خواهد کرد.

,

گفتنی است، علی باقری: رئیس، کاظم کرمانی: نایب رئیس، منشی اول: محمد فتاحی، منشی دوم: علی‌اصغر مصطفایی، سرپرست دهیاری: مصطفی یاسینیانتخاب شدند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه