اخبار داغ

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس:

هدف آمریکا از اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل مسلط کردن این رژیم بر منطقه است/امیدوارم این رویداد موجب وحدت مسلمانان شود

هدف آمریکا از اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل مسلط کردن این رژیم بر منطقه است/امیدوارم این رویداد موجب وحدت مسلمانان شود
عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: آمریکا می‌خواهد این رژیم جعلی را به منطقه مسلط کند و جایگاهش را مستحکم سازد و بین مسلمانان تفرقه و جدایی بیندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فردین فرمند در گفت‌‌وگو با آناج در پاسخ به سوالی در خصوص اقدام اخیر ترامپ درباره اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حداقل کسانی که در شک بودند که آمریکا با ریاست جمهوری ترامپ شاید بتواند کاری از پیش ببرد از آن شک بیرون آمده و مطمئن می‌شوند که این کشورها در آن خط نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: متاسفانه لابی صهیونیست‌‌ها در آمریکا بسیار قوی است و در مقابل آن کمک‌‌های مالی که به ترامپ در ریاست جمهوری کرده‌‌اند قطعا مطالباتی دارند که این موضوع هم یکی از آن مطالبات است اما امیدواریم که این حرکت‌‌ها باعث شود تا مسلمانان بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند و در بینشان وحدت و همبستگی ایجاد شود تا در سایه‌‌ی این وحدت تمامی این مشکلات حل شوند.

,

نماینده مردم میانه و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مساله که تا چه زمانی فلسطینی‌‌ها باید در این وضعیت باقی بمانند عنوان کرد: شاید این گونه حرکت‌‌ها بانی خیر شود تا مسلمانان بیدار شوند حداقل مسلمانان ساده‌‌ای که این رژیم‌‌های الکی را باور می‌کنند بیدار شوند و به خودشان بیایند.

,

وی در توضیح این که آمریکا با انجام این کار چه هدفی در سر دارد، ابراز داشت: آمریکا می‌خواهد این رژیم جعلی را به منطقه مسلط کند و جایگاهش را مستحکم سازد و بین مسلمانان تفرقه و جدایی بیندازند؛ در این وضعیت که نظام‌‌های دیکتاتوری در منطقه حاکم و مسلط هستند برای بر جا ماندنشان چون پایگاه مردمی ندارند باید از استکبار کمک بگیرند و آن استکبار هم تلاش می‌کند با کمک به آنها تا جایی که امکان دارد جای پای خود را محکم‌‌تر کند.

,

فرمند در ادامه اذعان کرد: چنانچه دیدید اخیرا تمام سعی و تلاششان در سوریه بود و اکنون هم می‌خواهند در آنجا نیرو های نسبتا دائم برپا کنند و تاکنون چند هزار نفر نیروی زمینی وارد آن خاک کرده‌‌اند.

,

وی در خصوص این که واکنش کشورهای اسلامی در رابطه با این موضوع چگونه باید باشد تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید وحدت خود را به همه نشان دهند و حرف هایشان را باهم یکی کنند و روی این مساله پافشاری کنند تا بلکه آمریکا از موضع خود عقب نشینی کند.

,

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: کشورهای اسلامی حداقل باید در میان خود به این باور برسند که آمریکا نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد در هر صورت برای کشور های اسلامی بهترین کار این است که باهم باشند تا باقی کشورها بدانند که راه نفوذ بسته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه