اخبار داغ

بخشدار بخش گلستان:

همایش آموزش متصدیان نانوایی در گلستان برگزار می‌شود / سلامت جامعه در گرو تولید نان سالم است

همایش آموزش متصدیان نانوایی در گلستان برگزار می‌شود / سلامت جامعه در گرو تولید نان سالم است
بخشدار بخش گلستان گفت: نخستین همایش متصدیان نانوایی به‌منظور یادآوری برخی نکات و آموزش نانوایان در بخش گلستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهرخانی بخشدار بخش گلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه باتاکید بر توجه ویژه به نانوایی‌های بهارستان، اظهار داشت: نان به عنوان قوت اصلی و غالب عموم مردم بسیار حائز اهمیت می باشد و به‌همین دلیل نظارت به کار خبازها تا وضعیت مورد قبول در نانوایی‌ها به صورت مستمر از سوی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بهارستان، بازرسان اتاق اصناف و اداره تعزیرات در سطح بخش گلستان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش برخی نکات به نانواها ضروری و لازم است، گفت: آموزش و نظارت در اولویت کار همکاران ما قرار گرفته است و برنامه‌هایی نیز در این خصوص در دستور کار قرار دارد، که به زودی اجرا می شوند.

,

طاهرخانی در رابطه با برنامه‌های آموزشی بخشداری بخش گلستان، تاکید داشت: در راستای انجام طرح‌های آموزشی، نخستین همایش آموزش متصدیان نانوایی برای اولین بار به صورت مشترک با محوریت بهداشت محیط و با حضور کلیه نانوایان در روز دوشنبه هفته آینده یعنی 20 آذرماه راس ساعت 13:00 در محل سالن شهید مطهری بخش گلستان با حضور مسئولین متولی برگزار می گردد.

,

وی همچنین به برگزاری منظم جلسات کارگروه آرد و نان و عزم همگانی برای بالا بردن کیفیت نان اشاره کرد و ادامه داد: آرد و نان هر دو جزو کالاهای اساسی و استراتژیک و همچنین نیاز اصلی و اساسی مردم به حساب می آیند و نان باکیفیت یکی از مطالبات به حق در حقوق شهروندی است.

,

بخشدار بخش گلستان درپایان باتوجه به اینکه حفظ بهداشت و سلامت جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: بی‌‌شک آموزش و نظارت برعملکرد نانوایی‌ها تضمین کننده سلامت و کیفیت نان خواهد بود و به نوعی سلامت جامعه در گروه سلامت نان تولیدی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه