اخبار داغ

واکنش مرزنشینان پارس آباد به اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل+فیلم

واکنش مرزنشینان پارس آباد به اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل+فیلم
در پی اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مردم شهرستان پارس آباد این اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، در پی اقدام دونالد ترامپ در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مرزنشینان شهرستان پارس آباد این اقدام رئیس جمهور آمریکا را بشدت محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

این در حالی است که با وجود مخالفت های گسترده جهانی و منطقه ای، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه تصمیم خود را برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و شروع روند انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس را رسماً اعلام کرد.

,

این تصمیم ترامپ واکنش های زیادی را در سطح اسلامی، عربی و بین المللی به همراه داشت. بطوری که فردا بعد از خطبه های نمازجمعه همزمان با سراسر ایران اسلامی در شهرستان پارس آباد نیز در محکومیت این اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس شریف بعنوان پایتختن رژیم صهیونیستی راهپیمایی تجمع آمیز برگزار خواهند کرد.

,

فیلم زیر مربوط به واکنش مرزنشینان شهرستان پارس آباد مغان به اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت اسرائیل است که مشاهده می کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه