اخبار داغ

رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک تشریح کرد؛

نحوه دستگیری سه سارق افاغنه در کهریزک

نحوه دستگیری سه سارق افاغنه در کهریزک
دستگیری سه سارق افاغنه که سعی در بریدن چارچوب درب برای سرقت آهن داشتند، با هوشیاری ماموران هر سه متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و یک دستگاه برش و یک دستگاه نیسان که متعلق به یکی از سارقان بود، ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز، رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک با اشاره به دستگیری سه سارق افاغنه که سعی می‌کردند با بریدن چارچوب درب، آهن الات آن را سرقت کنند، خبر داد و گفت: سارقان چارچوب درب را برش و پس از سرقت قصد داشتند با یک دستگاه نیسان از محل متواری شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

سرهنگ “رضا شبی پور” توضیح داد: ظهر روز گذشته یکی از شهروندان به کلانتری تماس و در تماس تلفنی که برای استمداد گرفته بود، بیان داشت: نگهداری ملک مسکونی به طور امانی در خیابان البرز به من سپرده شده ولی اکنون سه نفر که به نظر می رسد از اتباع افاغنه هستند به همراه یک دستگاه نیسان در حال بریدن چهارچوب در ورودی و سرقت آهن آلات آن می‌باشند.
وی با اشاره به اعزام ماموان گشت انتظامی به آدرس اعلامی و دستور کار قرار دادن دستگیری سارقان، گفت: ماموران انتظامی پس از حضور در آدرس اعلامی مشاهده کردند که خبر صحت دارد و سه نفر در حال بریدن چارچوب در هستند و تعدادی قطعات برش خورده پشت نیسانی که در همان نزدیکی پارک شده بود، است که بلافاصله ماموران هر سه متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و یک دستگاه برش و یک دستگاه نیسان را که متعلق به یکی از سارقان بود، ضبط کردند.
این مقام مسئول با بیان اینکه سارقان از اتباع افاغنه بودند، تصریح کرد: شاکی به واحد گشت انتظامی مراجعه و اظهار داشت: ملک موصوف به صورت امانت تحویل من شده و خودم ساکن ۱۲ متری ولی عصر (عج) هستم. دقایقی پیش، آمده بودم که به ساختمان موصوف سر بزنم که سارقان را در حال بریدن چارچوب درب ورودی دیدم.
سرهنگ شبی پور با اشاره به وجود ابزار و آلات جرم از جمله دستگاه برش و چهار چوب برش خورده در پشت نیسان، جرم انتسابی متهمان محرز که هر سه متهم به همراه یک دستگاه نیسان، به کلانتری منتقل شدند.
رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک در پایان افزود: متهمان پس تکمیل پرونده برای سیر مراحلی قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه