اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در قشم ؛

استان هرمزگان تجلی بخش برادری شیعه و سنی است/مسلمانان جهان برای مقابله با آمریکا همراه ایران به پاخیزند

استان هرمزگان تجلی بخش برادری شیعه و سنی است/مسلمانان جهان برای مقابله با آمریکا همراه ایران به پاخیزند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : مردم استان هرمزگان به ویژه جزیره قشم چه در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس همیشه برادرانه همراه با سایر مردم ایران در برابر دشمنان ایستادگی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقشم آزاد ؛  محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش “عمل در سایه وحدت ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر (ص) اکرم و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد : از بزرگترین افتخارات ما مسلمانان وجود یک الگو و اسوه بی نظیر و پیامبری راهنما است که در عالم هستی بی نظیر است و بلکه می شود گفت با تولد ایشان هستی معنا پیدا کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قشم آزاد,

وی افزود : استان هرمزگان بویژه جزیره قشم چه در اوایل انقلاب با وجود گروهک ها تروریستی و چه در دفاع مقدس همیشه برادری ، همراهی و همکاری در بین مردم این منطقه زبانزد بوده است .

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه غرب، آشکار و پنهان در حال انتقام کشی از امت اسلام در امتداد جنگ های صلیبی است ، تصریح کرد :بسیاری در کشور نمی خواهند قبول کنند که آمریکا و اسرائیل در جهان از رفتار واحدی پیروی نمی کنند و بردگی امت اسلام را می خواهند.

,

وی با بیان اینکه دشمن با برنامه های خاص مردم را به‌دسته های متفاوت تبدیل می کند ، تاکید کرد : غرب در حال انتقام کشی از جهان اسلام می باشد که روشنفکران ما این مسئله را قبول ندارند.

,

رضایی بیان کرد : اقدام ترامپ در خصوص اعلان پایتختی اسرائیل در بیت المقدس، تحقیر و اهانت به مسلمانان دارد و کسانی که این سخنان را طراحی کردند جز تهدید مسلمانان هدف دیگری ندارند .

,

وی ادامه داد : اقدام ترامپ آنقدر غیر قابل تفسیر است که خود آنها نیز نسبت به سخنان ترامپ موضع گرفته اند اما این موضع گیری ها یک بازی سیاسی است تا مسلمانان شیرهای نفت را بروی آنان نبندند؛ اگر واقعیت دارد باید عملا به اثبات برسانند.

,

دبیر تشخیص مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : بعد از جنگ جهانی هیچ گاه نگذاشتند جوامع مسلمان نشین به راحتی زندگی کنند و با جنگ های قومیتی وجنگ های مسلحانه آسایش و پیشرفت را از مسلمانان گرفتند ، مسلمانان راهی جز قیام علیه آمریکا و اسرائیل در سایه وحدت ندارند؛ این قیام از ایران شروع شده و ایران اسلامی پرچمدار قیام است.

,

وی ادامه داد: جهان اسلام هم اکنون در موقعیت حیاتی و کلیدی قرار دارد و رهبران جهان اسلام باید این موقعیت را بشناسند و نهضتی برای وحدت مسلمانان ایجاد کنند.

,

رضایی تاکید کرد : مسلمانان باید با وحدت درکنار همدیگر دست به دست هم برای مقابله با آمریکا به پا خیزند و همچنین ما از دولت عربستان می خواهیم مسلمان بودن خود را با قطع ارتباط با آمریکا و یا فراخواندن تمام دیپلمات های خود از آمریکا و قطع یا محدود نمودن صادرات نفت خود به اثبات برساند.

,

ایران از روز اول استقرار از مظلوم حمایت کرده است

, ایران از روز اول استقرار از مظلوم حمایت کرده است,

استاندار هرمزگان در این همایش اظهارکرد : یکی از راه ها برای پیداکردن خودمان (مسلمین) ایجاد انسجام و فرهنگ عمومی در برابر دشمنان اسلام و مسلمانان است که محور این وحدت جمهوری اسلامی ایران است.
فریدون همتی افزود : جمهوری اسلامی از روز اول استقرار با نگاه بلند امام خمینی (ره) در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرار گرفت.
وی بیان کرد : امروز مردم ایران در کنار ملت های سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان قرار گرفته و موجب ایجاد وحدت در میان مردم این ملت ها شده که همین وحدت موجب بهم زدن توطئه دشمنان در منطقه و از بین رفتن داعش و گروهک های تکفیری شده است.
استاندار هرمزگان تصریح کرد : انقلابی که در مصر اتفاق افتاد به دلیل فقدان رهبری و عدم بهره گیری درست از انقلاب اسلامی ایران، آمریکا توانست آن انقلابی که مردم مصر همیشه در آرزوی آن بودند را برگردانند و طبق منافع خود در منطقه تغییر دهند.

,
,
,
,

وی به حربه های دشمن برای ضربه زدن به کشور اشاره کرد  و گفت : امروز به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق حوزه اقتصاد است و تحریم های ظالمانه به همین دلیل صورت گرفته بود اما با وحدت و هوشیاری ملت و تبعیت از رهبری فرزانه سخت ترین دوران را پشت سر گذاشتیم.

,

استاندار هرمزگان بیان کرد : در کدام کشور انتخاباتی با مشارکت بالای ۷۰ درصد وجود داشته است، مردم انقلاب را از خودشان می‌دانند و این به معنی این نیست که ضعف و مشکل نداریم اما باید برای ساختن کشور تلاش کنیم و توانایی‌ها را به میدان بیاوریم.
همتی هرمزگان با ظرفیت ترین و سرزمین استعداد ها برشمرد وافزود : اگر هر استان کشور در یک تا سه توانمندی داشته باشد می توانم به جرات بگویم هرمزگان بیش از نیمی از استان های کشور، استعداد، توانایی و ظرفیت دارد.

,
,

همایش “عمل در سایه وحدت” با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار هرمزگان و آیت الله نعیم آبادی و مسئولین استانی و شهرستانی در تالار وحدت سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه