اخبار داغ

مراسم یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد الیگودرز برگزار می شود+تصویر

مراسم یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد الیگودرز برگزار می شود+تصویر
بمناسبت گرامیداشت روز دانشجو مراسم یادواره 8شهید دانشجو شهرستان ظهر روز شنبه 18آذر ماه در سالن محمد رسول الله دانشگاه آزاد الیگودرز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد محمودی معاونت فرهنگی و آموزشی دانشگاه آزاد الیگودرز در گفت و گو با هیجار افزود :روز دانشجو همیشه در کشور ما بعنوان نماد استبکار ستیزی بوده است و به همین مناسبت در دانشگاه آزاد الیگودرز چندین سال است که یادواره شهدا دانشجویی به همت بسیج دانشجویی برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام احمد محمودی معاونت فرهنگی و آموزشی دانشگاه آزاد الیگودرز در گفت و گو با , هیجار,  افزود :روز دانشجو همیشه در کشور ما بعنوان نماد استبکار ستیزی بوده است و به همین مناسبت در دانشگاه آزاد الیگودرز چندین سال است که یادواره شهدا دانشجویی به همت بسیج دانشجویی برگزار می شود .,

وی ادامه داد: امسال نیز بمناسبت روز دانشجو، مراسم  یادواره هشت شهید دانشجوی شهرستان شنبه 18 آذرماه  درساعت 14 با حضورمسئولین وکلیه دانشجویان دانشگاههای شهرستان در سالن محمد رسول اله(ص) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

,

مسئول فرهنگی و آموزشی دانشگاه آزاد الیگودرز گفت: امسال سخنران این مراسم دکتر علی باقر کنی معاون سابق شورای امنیت ملی و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) است.

,

یادوراه شهدای دانشجو الیگودرز،عکس،تصویر

, یادوراه شهدای دانشجو الیگودرز،عکس،تصویر,

وی به سایر برنامه این دانشگاه اشاره کرد وبیان نمود: مراسم غباروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری همایش کاهش آسیب های اجتماعی ، دیدار مسئولان تشکلها ،کانونها و بسیج دانشجویان با امام جمعه شهرستان وبرگزاری جلسات پرسش وپاسخ با فرماندار و هیئت رئیسه دانشگاه و......از جمله برنامه ها برای دانشجو یان می باشد. 

,

حجت الاسلام محمودی مهمترین وظیفه دانشجویان امروز را علاوه بر تحصیل  دشمن شناسی وافزایش بصیرت دانست وبیان کرد: با توجه به اینکه دشمن چندین سال است جنگ نرم را علیه کشور ما آغاز نموده است و متاسفانه هم اکنون ماهوراه ها بعنوان بزرگترین دشمن خانوادها در بعضی منازل وجود دارد که برای مقابله با چنین جنگی نیاز به جهاد فرهنگی داریم که باید ازداخل خانوادها  ودانشگاهها آغاز شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه