اخبار داغ

همت مسئولان بهارستانی برای رفع مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد/ نماینده مردم بهارستان دست به کار شد

همت مسئولان بهارستانی برای رفع مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد/ نماینده مردم بهارستان دست به کار شد
مسئولان شهرستان بهارستان با هدف رفع مشکلات و بهبود شرایط شهرک صنعتی خیرآباد از این شهرک بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، شهرک‌های صنعتی در هر شهر و شهرستانی از نظر اقتصادی و اشتغال‌زایی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، که مسلماً فعالیت و تولیدات این شهرک‌ها به نفع همگان می باشد چراکه نه تنها سبب اشتغال‌زایی می شوند بلکه با تولیدات داخلی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی نیز پیش می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
 
,
بنا به دلایل ذکر شده و در جهت رفع مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد نسیم شهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم، عباس شوندی شهردار نسیم شهر و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر مسئولین شهرستانی از این شهرک صنعتی بازدید کردند.
,
 
,
گفتنی است که طی این بازدید با بحث و گفت‌وگو در خصوص مشکلات موجود، تقسیم وظایف جهت حل مشکل این مجموعه و تلاش برای اشتغال‌زایی بیشتر برای جوانان نسیم شهر توسط نماینده مردم شهرستان‌ها بهارستان و رباط کریم صورت گرفت.
,

رفع مشکلات این شهرک صنعتی بی‌شک سبب کاهش سطح بیکاری در نسیم شهر خواهد شد و با راه اندازی مجدد برخی کارگاه‌های غیرفعال و تعطیل روح تازه‌ای در کالبد شهرک صنعتی خیرآباد دمیده می شود که به بهبود اقتصاد شهرستان نیز کمک می کند.

,

در پایان ناگفته نماند که شهردار جدید نسیم شهر تلاش بالایی در رفع مشکلات به شکل کارشناسی شده و استفاده از افراد متخصص دارد که این ویژگی شهردار نسیم شهر در کنار فعالیت‌های حسن نوروزی که به نوعی خارج از چهارچوب وظایف خود نیز درحال پیگیری کوچک‌ترین مشکلات شهرستان بهارستان می باشد، می تواند سبب بهبود شرایط نسیم شهر شود و این شهر بار دیگر بر روی ریل پیشرفت قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه