اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ریگان:

کندی عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار /ریزگردها ۴۰ نفر از شهروندان ریگانی را راهی مراکز درمانی کردند

کندی عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار /ریزگردها ۴۰ نفر از شهروندان ریگانی را راهی مراکز درمانی کردند
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ریگان گفت:وزش طوفان شدید شن که ازروز گذشته آغاز شده همچنان دارد و موجب کندی عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار و تعدادی از روستاهای منطقه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار صبح کویر گفت: وزش طوفان شدید شن که ازروز گذشته آغاز شده همچنان دارد و موجب کندی عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار و تعدادی از روستاهای منطقه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

محمد اقبالی زاده با ابیان اینکه طوفان شن از روز گذشته در ریگان اغاز شده، افزود: طوفان شن حوالی روستاهای تقی‌آباد،رضوانیه،دوراهی و چادگال هشتصد متری از شدت بیشتری برخوردار است.

,

فرماندار شهرستان ریگان نیز از ازدحام بیماران تنفسی در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان ریگان خبر داد و عنوان کرد: طی دو روز گذشته در پی هجوم ریزگردها ۴۰ نفر از شهروندان ریگانی به دلیل بیماری تنفسی راهی مراکز درمانی شدند.

,

امین باقری از نجات تعدادی وسیله نقلیه گرفتار در طوفان شن توسط نیروهای امدادی خبر داد و ابراز داشت: تمام نیروهای امدادی و پلیس راه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه