اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

شیشه عمر صهیونیست با اقدام ترامپ ترک خورد/ شکل‌گیری "انتفاضه جدید" در پی تصمیم نابخردانه ترامپ

شیشه عمر صهیونیست با اقدام ترامپ ترک خورد/ شکل‌گیری "انتفاضه جدید" در پی تصمیم نابخردانه ترامپ
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه شیشه عمر صهیونیست با اقدام ترامپ ترک خورد، گفت: تصمیم نابخردانه ترامپ سبب شعله ور شدن مسلمانان و ایجاد انتفاضه جدید می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در واکنش به سخنان صهیونیستی ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس گفت: امروز همه برنامه های ترامپ در غرب آسیا و خاورمیانه نقش بر آب شده است و در حال حاضر در منطقه تنها مانده و در صدد آتش افروزی جدیدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: با شکست داعش مسیری برای آمریکا باقی نمانده که بخواهد در خاورمیانه جایگاه و پایگاهی داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه ترامپ در مکتبی زندگی می کند که تخیل را نوعی شجاعت محسوب می کند، اظهار کرد: ترامپ در تحقق وعده های تبلیغاتی اش ناکام مانده و درحال حاضر به دنبال آتش افروزی جدید است.

,

حسن بیگی با اشاره به اینکه همه کشورهایی که در اتحاد عربی بودند خود را کنار کشیده اند و در حال تلاش هستند که قدرت عربستان در منطقه کاهش پیدا کند، گفت: امروز آمریکایی ها مطلع شدند که همه کشورها به عربستان پشت کرده اند و به دنبال براندازی آن هستند.

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت در قبال قوانین بین الملل تعهد نداشته و همیشه آن را نقض کرده است، ازفود: ترامپ نیز اقداماتی انجام می دهد که حتی ضد منافع ملی آمریکا است.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا به بن بست رسیده است، بیان کرد: آمریکایی ها در صحنه بین المللی منزوی شده اند و در منطقه احساس آرامش ندارند.

,

حسن بیگی، رییس جمهور آمریکا را بی مغز  خواند و گفت: ترامپ با سخنان مضحکی که به زبان می آورد شرایط حضورش در صحنه بین المللی را سخت می کند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه فردی احمق تر از نتانیاهو بر روی کره زمین نیست، اظهار کرد: اقدامات ترامپ  باعث می شود که روز به روز شیشه عمر اسراییل ترک بخورد و شرایطش در منطقه بدتر شود.

,

وی با اشاره به اینکه امریکا فریب صهیونیسم را می خورد، گفت: آمریکایی ها هر اقدامی در قبال  قدس انجام دهند با موضع گیری جهان اسلام مواجه خواهند شد.

,

حسن بیگی با تاکید براینکه تصمیم نابخردانه ترامپ باعث شعله ور شدن انتفاضه جدید خواهد شد، افزود: مردم فلسطین تنها نیستند و کشورهای اسلامی در کنار آنها ایستاده اند و قطعا پیروزی از آن آنهاست و به زودی قبله مسلمین از دست این جانیان آزاد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه