اخبار داغ

دستگیری مهندس قلابی با پلاک سرقتی در میناب

دستگیری مهندس قلابی با پلاک سرقتی در میناب
فرمانده انتظامی شهرستان میناب از دستگیری مهندس قلابی و تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد در سطح شهرستان توسط فردی که خود را مهندس معرفی می کرد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میناب افزود : بنا به اظهارات مالباختگان فردی باخودروی سمند شخصی و پلاک سرقتی به تعویض روغنی ، لاستیک فروشی و باتری فروشی ها مراجعه و با معرفی خودش بعنوان مهندس ، اجناسی خریداری و از شاگرد یا کارگر مغازه درخواست می کرده که اجناس را داخل صندوق ماشین بگذارد.

به گفته سرهنگ رستمی، متهم پس از خرید به فروشندگان عنوان می کرد که مبلغ را اینترنتی پرداخت می نماید و پس ازچند لحظه به بهانه قطع اینترنت و برداشت کارت عابر از داخل خودر، از محل متواری می شده است.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش اطلاعاتی، مشخص شد که درسایر شهرستان ها و مرکز استان نیز چندین فقره سرقت با همین شگرد خاص اتفاق افتاده  که بلافاصله مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم را در سطح شهرستان میناب درحالی که برروی خودروی شخصی وی یک جفت پلاک سرقتی نصب بود شناسایی و دریک اقدام ضربتی نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه دو جفت پلاک سرقتی از داخل خودروی متهم کشف شد، افزود: متهم در بازجویی های اولیه به 50فقره سرقت اعتراف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی خاطر نشان ساخت: تحقیق برای کشف سایر سرقت های احتمالی از متهم ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه