اخبار داغ

مشاور ظریف:

قدس تا ابد پایتخت فلسطین خواهد ماند/ مسلمانان جهان نمی گذارند اقدام صهیونیستی ترامپ به نتیجه برسد

قدس تا ابد پایتخت فلسطین خواهد ماند/ مسلمانان جهان نمی گذارند اقدام صهیونیستی ترامپ به نتیجه برسد
مشاور وزیر امور خارجه ایران گفت: کشورهای اسلامی اجازه نخواهند داد تصمیم ترامپ که یک راهبرد صهیونیستی است به نتیجه برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با خبرنگار مرآت در واکنش به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و حمایت آمریکا از این توطئه گفت:  کشور آمریکا  متعلق به سرخ پوستان بوده است که آمریکایی ها با ظلم و بدعهدی آن را اشغال کردند و با آن ها  قرار داد بستند و بر تعهدات خود  پایبند نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مشاور وزیر امور خارجه ایران در ادامه افزود: آمریکایی ها، سرخ پوستان را تحت فشار قرار دادند تا مهاجرت کنند و آنها را در اردوگاه های خاصی محدود کردند.

,

وی با بیان اینکه انتقال سفارت آمریکا به قدس از مدت ها پیش در کنگره آمریکا تصویب شده بود، اظهار کرد: تاکنون هیچ کدام از روسای جمهور پیشین جرات اجرایی کردن آن را نداشتند تا اینکه ترامپ این تصمیم خبیث آلود را گرفت.

,

شیخ الاسلام، ترامپ را عصاره خباثت آمریکا خواند و گفت: او اداره خانه فساد در آمریکا را برعهده داشته است.

,

مشاور ظریف با بیان اینکه مجامع بین المللی نوکرهای آمریکا هستند، گفت: انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس راهبرد رژیم صهیونیستی است.

,

وی با اشاره به اینکه امروزه به اروپایی ها نیز جنایت‌هایی رژیم صهیونیست، ثابت شده است، گفت: اسراییلی ها جنایت کار و کودک کش هستند که از سال 2008 این به وضوح قابل مشاهده است.

,

وی با تاکید براینکه فلسطین اولویت جهان اسلام است، گفت: قدس پایتخت فلسطین است و تا ابد خواهد ماند و خود فلسطینی ها در آنجا حاکم خواهند شد.

,

مشاور وزیر امور خارجه ایران در خاتمه خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی در حال حاضر  که داعش نابود شده است اجازه نخواهند داد که این اقدام که راهبرد صهیونیستی است به نتیجه برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه