اخبار داغ

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

نماز جمعه زمینه رشد،بالندگی و تقویت وحدت است/آگاه سازی نظام اسلامی مبتنی بر آگاهی مردم است

نماز جمعه زمینه رشد،بالندگی و تقویت وحدت است/آگاه سازی نظام اسلامی مبتنی بر آگاهی مردم است
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در 900 شهر کشور نماز جمعه برپا می‌شود و نماز جمعه زمینه رشد، بالندگی و تقویت وحدت بین مردم را فراهم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان ، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی ظهر امروز در خطبه های پیش از نماز وحدت بخش جمعه کرمان با تأکید بر اینکه نماز جمعه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در 5 مردادماه 1358 اولین نماز جمعه در دانشگاه تهران به امامت آیت‌الله طالقانی اقامه شد و از آن روز به بعد نماز جمعه های برپایی در کشور توسعه پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان , شبکه اطلاع رسانی راه آرمان ,
 
,
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: در 900 شهر کشور نماز جمعه برپا می‌شود و نماز جمعه زمینه رشد، بالندگی و تقویت وحدت بین مردم را فراهم می کند.
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین تقوی با تأکید بر اینکه وحدت و یکپارچگی از جمله شعارهای نمازهای جمعه است، تصریح کرد:تقویت نماز جمعه، تقویت نظام است و این نماز، نماز حاکمیت است و همانگونه که استاندا به عنوان نماینده رییس جمهور است و تلاش‌ها و اقدامات استاندار در کشور تاثیرگذار خواهد بود، ائمه جمعه نیز منصوب مقام معظم رهبری بوده و تلاش های آنها در راستای تقویت نظام موثر خواهد بود.
,
 
,
این مقام مسئول ابراز کرد:نمازهای جمعه در نقاط مختلف کشور بخشی از مردم را از اشتباهات دور و ذهن مردم را با معارف لازم آشنا می‌سازد و  امامان جمعه باید خطبه های خود را، بصیرت بخش و آگاهانه بخوانند  تا بتوانند بر ایمان مردم بیفزایند.
,
 
,
وی بیان کرد: نماز جمعه، نماز آگاه‌سازی مردم است و نظام اسلامی یک نظام مبتنی بر آگاهی مردم است لذا رسالت امامان جمعه سنگین است.
,

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور  با اشاره به اینکه نمازگزاران می دادند، حضور مردم در صحنه بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و در امنیت وحدت اجتماعی ما نقش دارند،عنوان کرد: حجت الاسلام و المسلمین جعفری سلامتی و عمرش را در خدمت مردم گذاشت و این افتخار است و بنده به این روحانیت افتخار می‌کنم، ایشان حدود 50 سال در عرصه سیاسی فعالیت داشته‌است.

,
حجت الاسلام و المسلمین تقوی افزود:حجت الاسلام و المسلمین  علیدادی سلیمانی امام جمعه جدید کرمان نیز از فرزندان کرمان است و اکنون سکاندار هدایت مردم کرمان شده‌اند و امیدوارم که همانگونه حجت الاسلام و المسلمین جعفری را حمایت می‌کردید ایشان را نیز حمایت کنید، قابل ذکر است که سردار سلیمانی نیز یکی از فرزندان این استان است لذا این استان استعدادهای زیادی دارد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه