اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

اظهارات ترامپ علیه صلح و امنیت جهانی است/ نابخردی رییس جمهور آمریکا، آزادی قدس شریف را رقم خواهد زد

اظهارات ترامپ علیه صلح و امنیت جهانی است/ نابخردی رییس جمهور آمریکا، آزادی قدس شریف را رقم خواهد زد
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ ضمن اشاره به حماقت رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن ، قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل، اعلام کردند: البته ترامپ دیوانه ای ادواری است و این حرکت او موجب اتحاد بیش ازپیش مسلمانان و آزادی قدس شریف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نافع، ائمه جمعه استان، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ ضمن دعوت همگان به تقوای الهی؛ و با توجه دادن نمازگزاران به توطئه جدید دشمن واظهارات اخیررییس جمهور در خصوص انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تاکید کردند: همه آزادگان جهان و مسلمانان باید نسبت به این حرکت وقیحانه واکنش نشان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:,

 

,

امام جمعه همدان: همه کشورها باید در مقابل اظهارات ریییس جمهور آمریکا واکنش نشان دهند

, امام جمعه همدان: همه کشورها باید در مقابل اظهارات ریییس جمهور آمریکا واکنش نشان دهند, امام جمعه همدان: همه کشورها باید در مقابل اظهارات ریییس جمهور آمریکا واکنش نشان دهند,

 

,

امام جمعه همدان نیز  با اشاره به اینکه داعش را دولت اسلامی عراق شام می نامیدند گفت: همین داعش 6 هزارنفر را تنها برای عملیات انتحاری ایجاد کرد والبته به لطف خدا  تمام سرمایه گذاری آنها اینهااز بین رفت ونا امید شدند.

,

 

,

 آیت الله غیاث الدین طه محمدی ادامه داد: البته باید دانست که هنوز جریان داعش تمام نشده و تجزیه عراق را شروع کردند.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروز در توطئه ای جدید، پرچم اسراییل را  بلند کرده اند والبته اینها در جریان سعدحریری و لبنان نیز به فضل خدا نتوانستند کاری از پیش ببرند.

,

 

,

آیت الله محمدی همچنین با اشاره به اظهارات شب گذشته ترامپ و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی،گفت: دیشب ترامپ در کمال وقاحت اعلام کرد؛ پایتخت اسراییل را به فلسطین انتقال دادند وهر کسی که خودش را انسان بداند باید در مقابل این اظهارات عکس العمل نشان دهد که البته اکثر کشورها به غیر ازعربستان عکس العمل نشان دادند.

,

 

,

وی تاکید کرد: بنا به فرمای مقام معظم رهبری، ما از کمک به فلسطین ابایی نداریم وبه نصرت الهی دل ببندیم تا پیروز میدان باشیم .

,

, ,

 

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ :رئیس جمهور آمریکا دیوانه ای ادواری است/با طناب آمریکا به چاه نرویم که قابل اعتماد نیست

, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ :رئیس جمهور آمریکا دیوانه ای ادواری است/با طناب آمریکا به چاه نرویم که قابل اعتماد نیست, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ :رئیس جمهور آمریکا دیوانه ای ادواری است/با طناب آمریکا به چاه نرویم که قابل اعتماد نیست,

حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی  وبا توجه به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص انتقال پایتخت اسرائیل به بیت المقدس اظهارداشت: ادعای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت المقدس زنگ خطری است برای مسلمانان که بدانند هر کشوری و هر ملتی که فرامین ولی فقیه را نادیده بگیرد دچار این بلایا می شود چراکه به فرمان امام خمینی اسرائیل باید از صحفه روزگار محو می شد.

,

 

,

وی سکوت ممالک اسلامی در مقابل دیوانه بازی های رئیس جمهور آمریکا را ننگ برای جامعه اسلامی دانست و افزود:امروز سکوت در مقابل  اظهارات رئیس جمهور آمریکا که همانند دیوانه ای ادواری هر از چند گاهی کلماتی می گوید ننگ جامعه مسلمین است.

,

 

,

حجت الاسلام  باقری اتحاد مسلمانان را لازمه ی مقابله با  اسرائیل دانست و اضافه داشت:قدس بخش لاینفک فلسطین است و امروز کجا هستند سردمداران کشورهای عربی که ببینند دشمنان اسلام در تفکر  تضعبف کشورهای اسلامی و مسلمانان هستند و تاریخ اثبات کرده است هرکس با طناب غرب به چاه رفته دیگر برگشتی نبوده است.

,

 

,

وی  در خطاب به کشورهایی که مدعی هستند آمریکا با گنبد آهنین از آن ها حمایت می کند  تاکید کرد:دنیا بداند که گنبدهای آهنین آمریکا در  مقابل موشک های بالستیک ما همانند گنبدی گچی است و موشک های دوربرد ما فقط با هدف حرام کردن خواب برچشم دشمنان ما  به ویژه آمریکا و اسرائیل ساخته شده و  اگر دشمن غلطی بکند خاک آن ها را ویران خواهیم کرد.

,

 

,

خطیب نماز جمعه کبودراهنگ مذاکرات با آمریکا را بی عقلی عنوان کرد و گفت:آمریکا زاده ی شیطان است و ما هیچ مذاکره ای با آن ها نخواهیم داشت که آن ها اهل خدعه و نیرنگ هستند و از فرزند شیطان چیزی بیش از این انتظار نمی رود.

,

, ,

 

,

امام جمعه موقت اسدآباد:دستور وقیحانه ترامپ در انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت امریکا محکوم است

, امام جمعه موقت اسدآباد:دستور وقیحانه ترامپ در انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت امریکا محکوم است, امام جمعه موقت اسدآباد:دستور وقیحانه ترامپ در انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت امریکا محکوم است,

 

,

حجت الاسلام علی سیاح  امام جمعه موقت اسدآباد نیزدر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد  نیزباتاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: قیامت حساب و کتاب دارد و این امر بارها در قران به آن اشاره شده است.

,

 

,

وی در ادامه با محکوم کردن دستور ترامپ مبنی بر انتخاب قدس شریف به عتوان پایتخت کشور آمریکا، خاطرنشان کرد: این حرکت وقیحانه و بی رمانه ترامپ توهین به 50 کشور اسلامی است که امت اسلامی وظیفه دارند حمایت خود را از قدس با تبلیغات سیاسی و اجتماعی و راهپیمایی نشان دهند.

,

 

,

سیاح تصریح کرد: این دستور و تصمیم رئیس جمهور آمریکا آتشی است که هم خود و هم صهیونیست را خواهد گرفت و در آن خواهد سوخت.

,

 

,

 خطیب جمعه موقت اسدآباد قدس راقبله اول مسلمانان خواند و گفت: این اقدام امریکا در جریحه دار کردن روحیه مسلمانان انجام شد که قطعا مسلمانان هم در این زمینه سکوت نخواهند کرد.

,

, ,

 

,

امام جمعه بهار: ایستادگی در برابر طاغوت و ظالمین یک دستور الهی است

, امام جمعه بهار: ایستادگی در برابر طاغوت و ظالمین یک دستور الهی است, امام جمعه بهار: ایستادگی در برابر طاغوت و ظالمین یک دستور الهی است,

امام جمعه شهر بهار هم در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درخصوص بیت المقدس و آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند متعال در آیات قرآن نیز بارها به ایستادگی در برابر طاغوت و استکبار فرمان داده و طاغوت زمان هم اکنون امریکا و اسرائیل است و ما نیز وظیفه داریم به هر شکل ممکن در برابر زورگویی های استکبار بایستیم.

,

 

,

حجت الاسلام حاتم نیا همه نمازگزاران را به شرکت در راهپیمایی ضد امریکایی و ضد اسرائیلی دعوت کرد.

,

, ,

 

,

امام جمعه قهاوند: اسرائیل  روزی را نخواهد دید که تکه ای از قدس شریف را مالک شود

, امام جمعه قهاوند: اسرائیل  روزی را نخواهد دید که تکه ای از قدس شریف را مالک شود, امام جمعه قهاوند: اسرائیل  روزی را نخواهد دید که تکه ای از قدس شریف را مالک شود,

حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه قهاوند نیز در خطبه های نماز جمعه قهاوند گفت: حکام آل سعود امروز در تصمیم گیری ها استراتژیگ دچار سر گیجه شده اند وفقط کسی در حد حماقت بن سلطان میتواند برگه هایش را تند و تند بسوزاند.

,

 

,

وی گفت: عربستان امروز در چاهی گرفتار شده است که برای دیگران کنده بود، آل سعود خائن به اسلام و مسلمین و حرمین شریفین برای نجات خویش در باتلاق دست و پا زده و به ریسمان پوسیده چنگ می زند.

,

امام جمعه شهر قهاوند  افزود: آل سعود با همه سرمایه گذاری و حیف و میل بیت المال مسلمین و البته ضربه به وجهه اسلام و چهره پیامبر رحمت در بدترین وضعیت در تاریخ حیات ننگین خود قرار دارد.

,

 

,

وی بیان داشت: شواهد نشان می دهد فلش و جهت حرکت آل سعود این شجره خبیثه ملعونه به سمت نابودی است و جای سوال و تاسف اینجاست که عده ای در داخل کشور بلندگو و سخنگوی آل سعود شده اند.

,

 

,

وی تصریح کرد: جماعتی که دیروز می گفتند سوریه و عراق و حرم را به ما چه مربوط ؟ امروز با بی شرمی و بی حیایی تمام وقاحت را به حد رسانده اند که می گویند در یمن که حرم نیست و داعش وجود ندارد چرا عمق راهبردی نظام اسلامی محسوب و سردار جعفری سخن از کمک مستشاری می کند؟

,

 

,

وی گفت:وقتی آل سعود خبیث همه سرمایه و آبروی نداشته اش را خرج نا امنی کشورهای اسلامی و با هدف قرار گرفتن اسرائیل درحاشیه امنیت می نماید.

,

 

,

وی افزود: وقتی قدس شریف و  سرنوشت فلسطین و فلسطینی ها هیچ اهمیتی برای سران عرب ندارد و هیچ ابایی از رابطه پنهان و عیان قرار گرفتن با رژیم صهیونیستی در یک صف متحد ندارند معلوم است ترامپ جسارت کرده قدس شریف را پایتخت اسرائیل معرفی می کند .

,

 

,

حجت الاسلام محققی تصریح کرد: اسرائیل قطعا روزی را نخواهد دید که تکه ای از قدس شریف را مالک باشد و روز شمار پایان حیاتش از مدت ها پیش آغاز شده است.

,

, ,

 

,

امام جمعه رزن: حماقت ترامپ، وحدت همه ی گروه ها و کشورهای اسلامی برای ازادی قدس را موجب می شود

, امام جمعه رزن: حماقت ترامپ، وحدت همه ی گروه ها و کشورهای اسلامی برای ازادی قدس را موجب می شود, امام جمعه رزن:, حماقت ترامپ، وحدت همه ی گروه ها و کشورهای اسلامی برای ازادی قدس را موجب می شود,

 

,

حجت الاسلام مولا زاده امام جمعه رزن هم در خطبه های نماز جمعه ی این هفته ی با اشاره به روز دانشجو وایستادگی و مبارزه جوانان و دانشجویان این سرزمین در مقابل ظلم و استبدادو بیگانه گفت: این روزها و مناسبت ها را مردم عزیز بررسی کنند زیرا این روزها دارای پیامها خاصی است.

,

 

,

وی افزود: سه دانشجوی عزیز مارا در پای نیکسون مفاون رئیس جمهور امریکا به شهادت رساندند و این برای ما برای همیشه نشان دهنده روز مبارزه با استکبار است.

,

 

,

امام جمعه رزن ادامه داد :ما به جوانان خود امیدواریم همان جوانانی که مستکبران را به زانو در اوردند.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به حماقت جدید ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل گفت این حماقت و توطئه وحدت همه ی گروه ها و کشورهای اسلامی برای ازادی قدس را موجب خواهد شد.

,

 

,

امام جمعه نهاوند:قدس شریف متعلق به جهان اسلام است

, امام جمعه نهاوند:قدس شریف متعلق به جهان اسلام است, امام جمعه نهاوند:قدس شریف متعلق به جهان اسلام است,

 

,

امام جمعه نهاوند  هم گفت:  هدف ترامپ از انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تامین امنیت این رژیم جعلی است در حالی که قدس مربوط به مسلمانان است.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند گفت: اقدام اخیر ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با هدف تامین منافع آنها در منطقه و ایجاد امنیت برای این رژیم جعلی است.

,

 

,

وی اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند مسئله‌ی فلسطین مسئله‌ی اول جهان اسلام است و تا آزادی قدس شریف مقاومت ادامه خواهد داشت.

,

 

,

امام جمعه نهاوند افزود: رهبر معظم انقلاب هم در دیدار روزهای گذشته خود بر آزادی قدس تاکید داشتند به همین دلیل تنها راه آزادی قدس مقاومت است.

,

 

,

وی افزود: صهیونیست های کودک کش باید بدانند که وعده خدا حق است و روزی فلسطین به دامان جهان اسلام بر خواهدگشت.

,

 

,

مغیثی گفت: استکبار جهانی و صهیونیستها برای تشکیل خاورمیانه جدید برنامه دارند ینابراین ملت های مسلمان باید با وحدت نقشه های شوم آنها را خنثی کنند.

,

, ,

 

,

گفتنی است در پایان نماز جمعه این هفته نمازگزاران در پاسخ  به اظهارات نابخردانه رییس جمهور آمریکا، در راهپیمایی شرکت کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این حرکت وقیحانه را محکوم کردند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه