اخبار داغ

خطیبان نماز جمعه استان سمنان:

یاری خداوند برای مقاومت‌کنندگان قطعی است/ تصمیم ترامپ از سر عجز و ناتوانی است

یاری خداوند برای مقاومت‌کنندگان قطعی است/ تصمیم ترامپ از سر عجز و ناتوانی است
‌‌ائمه جمعه سراسر استان سمنان در خطبه های نماز جمعه امروز به مهمترین مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، استان سمنان این هفته نیز شاهد حضور گسترده مردم در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بود و ائمه جمعه در خطبه های این هفته به مسائل مختلفی اشاره کردند که بخشی از آنها را از نظر می گذرانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

یاری خداوند برای مقاومت‌کنندگان قطعی است

, یاری خداوند برای مقاومت‌کنندگان قطعی است,

سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به دانشجویان، اظهار داشت: رهبر انقلاب بر سازندگی علمی، فکری و اخلاقی دانشجویان در محیط دانشگاه تأکید دارند.

,

وی با تأکید ضرورت مسلح شدن دانشجویان به سلاح علم و اخلاق گفت: دانشجویانی که با کسب دو صفت برجسته علم و اخلاق دوران تحصیل خود را به پایان می‌برند موجب خیر و برکت برای جامعه خواهند بود.

,

امام جمعه سمنان با بیان این که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های متعدد، نصایح فراوانی برای دانشجویان داشته‌اند گفت: در میان انبوه نصایح ایشان، «درس خواندن و عالم شدن» و «کسب فضائل اخلاقی» دو گزاره بسیار مهم تلقی می‌شود.

,

شاهچراغی در ادامه مسأله فلسطین را مسأله‌ای مهم برای جهان اسلام توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز چهارشنبه خود فرمودند که مسأله فلسطین، در رأس مسائل سیاسی اسلام قرار دارد.

,

وی با احمقانه و جاهلانه خواندن ادعای کسانی که قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرده‌اند، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، فلسطین بی‌تردید آزاد خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به شروط آزادسازی فلسطین گفت: برای آزادسازی فلسطین دو شرط وجود دارد که نخستین آن‌ها وحدت و یکپارچگی امت اسلام است و برای این مقصود، آحاد امت اسلام باید دست در دست یکدیگر بگذارند.

,

اگر وحدت داشته باشیم، نصرت خداوند تداوم خواهد داشت

, اگر وحدت داشته باشیم، نصرت خداوند تداوم خواهد داشت,

شاهچراغی استقامت و مقاومت امت اسلام را دومین شرط آزادسازی فلسطین عنوان و تأکید کرد: در چند ماه اخیر، خدای بزرگ، ما را در خاموش کردن آتش چندین فتنه یاری کرده است و باید بدانیم که اگر وحدت و استقامت داشته باشیم، نصرت خداوند حتما و قطعا تداوم خواهد داشت؛ چراکه این وعده خداست که اگر در راه خدا حرکت کنیم، او همیشه با ما خواهد بود.

,

وی یاری خداوند برای مقاومت‌کنندگان را حتمی و قطعی توصیف کرد و اظهار داشت: در همین ماه‌های اخیر، فتنه بارزانی خاموش شد، داعش شکست خورد، فتنه سعد حریری در لبنان به پایان رسید و اخیرا هم یک رئیس‌جمهور مخلوعِ «ناصالح» و یک مهره سوخته خائن در یمن، روانه برزخ شد و این‌ها همه از مظاهر نصرت خداوند هستند.

,

امام جمعه سمنان با بیان این که باید دست رئیس‌جمهور مخلوع یمن را بوسید گفت: اگر بنده قاتل این مخلوع ناصالح را می‌یافتم، دستش را می‌بوسیدم چرا که او یک مهره کثیف و خائن را از سر راه مردم یمن برداشت.

,

شاهچراغی با اشاره به گرایش خیانت‌آمیز رئیس‌جمهور مخلوع یمن به آل‌سعود و امارات گفت: دست آل‌سعود در فتنه یمن و سه فتنه دیگری که از آن یاد کردم دخیل بوده است و آل‌سعود پس از ترامپ، همچون سگ هاری در منطقه است که باید برای مهار کردن، به سراغش رفت.

,

پشتوانه‌هایی به بزرگی خداوند و امام زمان(عج)

, پشتوانه‌هایی به بزرگی خداوند و امام زمان(عج),

وی با تأکید دیگرباره بر وحدت، مقاومت و استقامت با هدف پیروزی بر فتنه‌های پیش‌روی امت اسلام گفت: ما پشتوانه‌هایی به بزرگی خداوند و امام زمان(عج) را داریم و «دیگران» هیچ ندارند؛ بنابراین چرا باید از دشمنان خائف باشیم؟

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: خداوندی که ما را در گذشته پیروز کرده است، در آینده نیز ما را پیروز خواهد کرد و بدانید که بی‌تردید آتش فتنه ترامپ هم خاموش خواهد شد.

,

شاهچراغی با تأکید بر نافرجام بودن تلاش دشمنان در فلسطین گفت: خدا سیدحسن نصرالله را حفظ کند که گفته بود اسرائیل در قدس مقدس، این قبله‌گاه نخست مسلمین هیچ ندارد و با این حساب چگونه می‌تواند در فلسطین پایتخت داشته باشد؟

,

وی در پایان با بیان این که «من معتقدم که عمر اسرائیل به پایان رسیده است» گفت: نقشه نادانی ترامپ ان‌شاءالله اسرائیل و صهیونیسم را در منطقه ریشه‌کن خواهد کرد.

,

تصمیم ترامپ از سر عجز و ناتوانی است

, تصمیم ترامپ از سر عجز و ناتوانی است,

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به میلاد پیامبر، هفته وحدت و برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: یکی از اهداف برگزاری این کنفرانس ایجاد وحدت بین افراد جامعه با هر گرایش سیاسی، ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی در دنیا و در آینده ای نزدیک وحدت بین مردم جهان و ادیان الهی است.

,

وی اظهار کرد: در طول تاریخ اولیای خدا شعار وحدت داده و مروج وحدت بودند و دشمنان شعار اختلاف و تفرقه سر داده اند و امروز امت اسلام و جهان بشر نیاز به وحدت دارد و زمینه وحدت آخر را ما باید فراهم کنیم.

,

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این کنفرانس افزود: رهبر انقلاب بیان داشتند که علمای کشورهای اسلامی ک منطقه غرب آسیا فکری به حال کشورهای اسلامی داشته باشند چرا که در حال حاضر مهم ترین معضل کشورهای اسلامی سران بی تدبیر این کشورها هستند.

,

امینی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب هم چنین تاکید داشتند که دشمن پس از داعش به دنبال یک فتنه و آتش افروزی جدید در منطقه و بین کشورهای اسلامی هست که باید نسبت به این موضوع دقت نظر داشت.

,

وی در خصوص دستاوردهای پساداعش بیان کرد: تشکیل بسیج مردمی در کشورهای عراق و سوریه، حفظ وحدت بین شیعه و سنی در این دو کشور، آزادسازی کامل عراق و سوریه و شکست نقشه آمریکا در خصوص قطع ارتباط ایران و حزب الله لبنان، تحکیم گفتمان مقاومت، تضعیف گفتمان سازش،تشکیل اتحادهای جدید منطقه ای، اقتدار و تثبیت سیاسی جبهه مقاومت و هم گرایی بین کشورهای اسلامی از دستاوردهای نابودی داعش و پساداعش است که کشورهای منطقه باید در حفظ آن کوشا باشند.

,

امام جمعه شاهروو در ادامه صحبت های خود با اشاره به تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی گفت: آمریکا و اسرائیل بعد از شکست های مفتضحانه در منطقه و نابودی داعش به دنبال راهی برای جبران این شکست ها هستند و اتخاذ این تصمیم که از سر عجز و ناتوانی آنهاست از همین رو است.

,

امینی تاکید کرد: انشالله همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند رژیم اسرائیل کمتر از ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و شاهد آزادسازی قدس شریف و فلسطین مستقل به پایتختی قدس شریف خواهیم بود.

,

وی با اشاره به اعلام انزجار کشورهای مسلمان و اعتراض برخی کشورهای اروپایی و سازمان ملل در خصوص این تصمیم افزود: در این میان برخی کشورها مثل عربستان و امارات که نام کشورهای اسلامی را هم بر خود نهاده اند در خصوص این موضع سکوت اختیار کرده اند و تاریخ خباثت و خیانت این کشورها در قبال کشورهای مسلمان و همراهی آنها با آمریکا و اسرائیل را ثبت خواهد کرد.

,

گستاخی ترامپ بی‌پاسخ نمی‌ماند

, گستاخی ترامپ بی‌پاسخ نمی‌ماند,

امام جمعه دامغان ضمن توصیه و سفارش نمازگزاران به تقوی خاطر نشان کرد: تقوی یعنی آنجا که به ما امر کرده‌اند حاضر باشیم و آنجا که ما را نهی کرده‌اند حاضر نباشیم.

,

حجت السلام والمسلمین حسینیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کشوری و دستغیب: برای این دو فرد تأثیرگذار در انقلاب که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند از خدوند متعال علو درجات را خواستاریم.
گستاخی ترامپ قابل بخشش نیست

,
,

خطیب نماز جمعه دامغان گفت: ترامپ در اقدامی گستاخانه با موافقت انتقال سفارت به قدس شریف به دنبال فرار از شکست های پی در پی این کشور و همپیمانانش در منطقه می باشد و این فرار رو به جلو است گستاخی او قابل بخشش نیست.

,

همپیمانان آمریکا نیز مخالف انتقال سفارت هستند

, همپیمانان آمریکا نیز مخالف انتقال سفارت هستند,

رئیس شورای فرهنگی شهرستان دامغان اظهار کرد: در همین چند ساعت گذشته مشاهده میکنید که موجی از انتقادهای کشور های منطقه و مسلمین و حتی هم پیمانانش با این تصمیم شروع شده است و مطمئنا با برخورد شدیدتری در آینده نزدیک مواجه خواهد شد.

,

بیت المقدس رمز وحدت مسلمین

, بیت المقدس رمز وحدت مسلمین,

امام جمعه شهرستان دامغان در ادامه گفت: بیت المقدس اولین قبله مسلمین و رمز وحدت مسلمین که بعد ازمکه دارای ارزش معنوی بالایی می باشد و باید بدانند که منطقه فلسطین برای مردم فلسطین است این افراد در دنیا مانع صلح و سازش می باشند.

,

خودسوزی با یک مهره سوخته

, خودسوزی با یک مهره سوخته,

حجت الاسلام و لمسلمین حسینیان اشاره کرد: همکاری صعودی ها با علی عبدالله صالح  خودسوزی با یک مهره سوخته بود؛ او که با یارانش در پی فتنه انگیزی جدیدی بودند با کمک خداوند متعال و همت مردم یمن نابود شد.
دیپلماسی موفق ایران در منطقه

,
,

خطیب نماز جمعه دامغان گفت: ایران اسلامی در منطقه و خاورمیانه از منظر دیپلماسی فرامنطقه ای موفق بوده است چرا که در تقویت محور مقاومت، فروپاشی دسیسه عربی، غربی و عبری به رهبری ایران موفق عمل کرده است.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان دامغان اظهار کرد: امروز فتنه سیاه داعش و براندازی این نطفه شوم آمریکایی اسرائیلی و بلند کردن پرچم اقتدار و امنیت در منطقه برای همگان آشکار و قابل رویت است.

,
,

ترامپ می خواهد قدس را پایگاه اسرائیل غاصب و کودک کش کند

, ترامپ می خواهد قدس را پایگاه اسرائیل غاصب و کودک کش کند,

حجت الاسلام سید علی رضا آرامی؛ امام جمعه گرمسار در خطبه های این هفته  نماز جمعه  در جمع مردم گرمسار با اشاره به تصمیم جدید ترامپ گفت:  رئیس جمهور امریکا با این  کار خود افتضاحات پرونده سیاه آمریکای جنایتکار و  نوکر  حلقه به گوش  اسرائیل را کامل تر کرد و  با این اقدام  خلاف، زمینه های نابودی  این رژیم اشغال گرا را  بیشتر نمایان نمود.

,

امام جمعه گرمسار در ادامه افزود: می خواهد قدس و  فلسطین را  مکانی برای حضور  سیاست های پلید  خود کنند و یک پایگاه یهود دیگر  و دروغین در آن پایه گذاری کنند .

,

 آرامی در  ادامه  به هشویاری جوانان فلسطینی در مقابله  اساسی با این تصمیم  افزود: انتفاضه جدید در راه است و نباید جبهه مقاومت  از موضوع مقابله خود   کوتاه بیاید و باید بفهمند که اسرائیل  تمام شدنی است و باید  نابود شود .

,

 امام جمعه گرمسار در ادامه خواستار  برخورد قاطع کشور های اسلامی و عربی منطقه با این اقدام آمریکایی و اسرائیلی شد و اظهارداشت:  نباید  کشور های اسلامی این موضوع را کوچک بشمارند و با فرا خواندن  سفرای خود از این دو کشور  راه حلی قاطع برای این گستاخی های آمریکا و اسرائیل  در منطقه فراهم کنند .

,

وی در ادامه به نقش عربستان سعودی در  اجرای نقشه های شوم آمریکا و اسرائیل در منطقه اشاره کرد و گفت: شکست داعش توسط  جبهه مقاومت در عراق و سوریه زخمی بزرگ بر پیکر پوچ  سیاست های آمریکا و اسرائیل در منطقه بود.

,

برای حفظ بیت المقدس حاضریم جان خود را فدا کنیم

, برای حفظ بیت المقدس حاضریم جان خود را فدا کنیم,

حجت الاسلام علی سقائیان در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر که در حسینیه المهدی برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا بعد از شکست خفت بار داعش در منطقه برای اینکه آبرویش نرود و قدرتش کم نشود، تصمیم گرفت بیت المقدس را به عنوان اسرائیل اعلام کند و سفارتش را به قدس انتقال دهد.

, حجت الاسلام علی سقائیان در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر که در حسینیه المهدی برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا بعد از شکست خفت بار داعش در منطقه برای اینکه آبرویش نرود و قدرتش کم نشود، تصمیم گرفت بیت المقدس را به عنوان اسرائیل اعلام کند و سفارتش را به قدس انتقال دهد.,

وی با بیان اینکه با این تصمیم آمریکا نه تنها بر قدرتش اضافه نشد بلکه خار بود و خارتر هم شد، اضافه کرد: این حرکت ترامپ مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل و جابجایی سفارت آمریکا را شدیدا محکوم می کنیم.  

, وی با بیان اینکه با این تصمیم آمریکا نه تنها بر قدرتش اضافه نشد بلکه خار بود و خارتر هم شد، اضافه کرد: این حرکت ترامپ مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل و جابجایی سفارت آمریکا را شدیدا محکوم می کنیم.  ,

امام جمعه موقت مهدیشهر تصریح کرد: همانگونه برای حفظ حریم ولایت در سوریه و عراق جنگیدیم، امروز نیز به اذن امام خامنه ای برای حفظ و حراست بیت المقدس حاضریم جان خود را فدا کنیم.

, امام جمعه موقت مهدیشهر تصریح کرد: همانگونه برای حفظ حریم ولایت در سوریه و عراق جنگیدیم، امروز نیز به اذن امام خامنه ای برای حفظ و حراست بیت المقدس حاضریم جان خود را فدا کنیم.,

سقائیان خواستار شروع انتفاضه جدید توسط مردم فلسطین شد و افزود: مردم فلسطین بدانند دشمن جز با زبان زور چیز دیگری نمی فهمد پس از آنها می خواهیم انتفاضه جدید خود را شروع کنند و بدانند همانگونه که طی 40 سال اخیر پشتیبان آنها بودیم، همچنان پشتیبانشان خواهیم بود تا اسرائیل و آمریکا را به خواری بکشانیم.

, سقائیان خواستار شروع انتفاضه جدید توسط مردم فلسطین شد و افزود: مردم فلسطین بدانند دشمن جز با زبان زور چیز دیگری نمی فهمد پس از آنها می خواهیم انتفاضه جدید خود را شروع کنند و بدانند همانگونه که طی 40 سال اخیر پشتیبان آنها بودیم، همچنان پشتیبانشان خواهیم بود تا اسرائیل و آمریکا را به خواری بکشانیم.,

وی ادامه داد: از تمام مردم مسلمان و آزادی خواه جهان، سازمان ملل و سازمان حقوق بشر نیز می خواهیم در مقابل این زورگویی استکبار جهانی موضع عملی اتخاذ کنند و مردم فلسطین را از شر استکبار جاه طلب نجات دهند.

, وی ادامه داد: از تمام مردم مسلمان و آزادی خواه جهان، سازمان ملل و سازمان حقوق بشر نیز می خواهیم در مقابل این زورگویی استکبار جهانی موضع عملی اتخاذ کنند و مردم فلسطین را از شر استکبار جاه طلب نجات دهند.,

امام جمعه موقت مهدیشهر همچنین به سرنوشت ظالمان و حاکمان دیکتاتوری مثل عبدالله صالح که فرعونیان زمان هستند، اشاره کرد و گفت: اینها بدبخت و به ذلت کشیده هستند که عاقبت آنها این می شود که به درک واصل می شوند.

, امام جمعه موقت مهدیشهر همچنین به سرنوشت ظالمان و حاکمان دیکتاتوری مثل عبدالله صالح که فرعونیان زمان هستند، اشاره کرد و گفت: اینها بدبخت و به ذلت کشیده هستند که عاقبت آنها این می شود که به درک واصل می شوند.,

سقائیان روحیه استکباری، مال اندوزی، قدرت طلبی، تفرقه افکنی، عصیان گری، اتهام زنی و اسراف را از ویژگی های حاکمان ظالم دانست که همانند فرعون عمل می کنند.

, سقائیان روحیه استکباری، مال اندوزی، قدرت طلبی، تفرقه افکنی، عصیان گری، اتهام زنی و اسراف را از ویژگی های حاکمان ظالم دانست که همانند فرعون عمل می کنند.,

وی خاطر نشان کرد: همین روحیه استکباری و تکبر این ظالمان باعث شد که نتوانند راه حق را تشخیص دهند و در جنگی که در سوریه ایجاد کردند 500 میلیارد دلار به این کشور صدمه زدند که ده ها سال طول می کشد تا جبران شود.

, وی خاطر نشان کرد: همین روحیه استکباری و تکبر این ظالمان باعث شد که نتوانند راه حق را تشخیص دهند و در جنگی که در سوریه ایجاد کردند 500 میلیارد دلار به این کشور صدمه زدند که ده ها سال طول می کشد تا جبران شود.,

آمریکا، فرعون زمان است

, آمریکا، فرعون زمان است, آمریکا، فرعون زمان است,

حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته آمریکا را فرعون زمان دانست وگفت: آمریکا ورژیم صهیونیستی  به دنبال ایجاد اختلاف و جنگ در امت اسلامی با هدف جلوگیری از پیشرفت اسلام هستند.

,

وی افزود: ایستادگی و اتحاد رمز پیروزی مقابل تکفیری های وحشی، آمریکا و صهیونیست است.

,

صفائی پور به ادعای پایتخت شدن قدس برای رژیم اشغالگر اسرائیل از سوی رئیس جمهور آمریکا اشاره وتصریح کرد: این ادعا ناشی از عجز وناتوانی دشمنان و محکوم به شکست است.

,

امام جمعه میامی با بیان اینکه آمریکا به دنبال برجام های دیگر است، گفت: رهبرانقلاب در این خصوص فرمودند؛ راحت شدن از شر دشمنی آمریکا در گرو اقتصاد مقاومتی است نه برجام های دیگراست.

,

وی با اشاره به اینکه ایران محور مقاومت در منطقه باقی خواهد ماند، بیان کرد: عربستان در پی شکست های خود در منطقه به دنبال تضعیف محوریت ایران است که باید بداندایران بعنوان قدرت برتر و محور جبهه مقاومت باقی خواهند ماند.

,

مسأله فلسطین، یک مسأله بین المللی است

, مسأله فلسطین، یک مسأله بین المللی است,
مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: یکی از صفات خداوند متعال حلیم است مومنان و متقین هم حلیم و بردبار هستند.
,
 
,
 وی افزود: اینکه انسان به هنگام خشم و غضب مالک و حریف نفس خود باشد، حلیم است و رسول گرامی اسلام(ص) نیز فرموده اند استوارترین مردم کسی است که موقع غضب مالک نفس خود باشد.
,
 
,
 امام جمعه سرخه بیان کرد: آفات زندگی در دنیا بسیار زیاد است و رهزنان دین نیز فراوان بنابراین انسان باید در این دنیای خاکی زاد و توشه تقوا را همراه خود سازد تا از این مخمصه ها به ساحل امن برسد.
,
 
,
 حجت الاسلام والمسلمین فاطمی بصیر در ادامه به سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله دستغیب اشاره کرد و گفت: وی استاد اخلاق بودند و به لحاظ نورانیت؛ تقوا و ورع زبانزد خاص و عام بودند.
,
 
,
 وی همچنین به نامگذاری 16 آذر به نام روز دانشجو اشاره کرد و اظهار کرد: روز دانشجو روز عدالتخواهی، آزادی خواهی و استکبارستیزی دانشجویان ما محسوب می شود.
,
 
,
 امام جمعه سرخه با بیان اینکه مطالبه رهبری و مردم از دانشجو و دانشگاه آرمانخواهی و حضور در تمام صحنه های انقلاب است، افزود: دانشجو و دانشگاه ما منتقد است و انتقاد حق نخبگان است و رهبری نیز آن را حق مشروع دانشگاه می دانند البته انتقادی سازنده و به حق باشد.
,
 
,
 فاطمی بصیر ادامه داد: از مطالبات نظام پیشرفت علم و اندیشه سیاسی، دینی و روشن بینی دینی و بصیرت انقلابی است که باید در متن و بطن دانشگاه وجود داشته باشد.
,
 
,
 وی تصریح کرد: برخی افراد منفعت طلب و سودجو اهداف حزبی خود را در دانشگاه مطاله می کنند؛ که این کار زشتی است که از دانشجو به عنوان یک ابزار استفاده شود و اینکه برخی اغراض مسموم سیاسی خود را در دانشگاه دنبال می کنند؛ نیز خلاف کار علمی دانشگاه است.
,
 
,
 امام جمعه سرخه به سالگرد تأسیس شورای انقلاب فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: مهمترین مسئله نظام مسئله فرهنگی است و از آنجا که معضلات فرهنگی در جامعه ما کم نیستند؛ بنابراین این شورا وظیفه ای خطیر بر عهده دارد.
,
 
,
 فاطمی بصیر اظهار کرد: فرهنگ روح و حیات جامعه است و به عبارتی دیگر فرهنگ عامل رشد جامعه و بی اعتنایی نسبت به این امر مهم رکود و سقوط اجتماع را به همراه دارد؛ چرا که آنگاه که جامعه خودباخته، خودشیفته و خودفروخته شود؛ دیگر اثری از اصالت های فرهنگی باقی نمی ماند.
,
 
,
 وی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه آمریکایی صهیونیستی این روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: طرح رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل که به طور جدی توسط اذناب کفر دنبال می شود.
,
 
,
 امام جمعه سرخه با اشاره به موضع گیری محکم رهبر معظم انقلاب در خصوص این توطئه گفت: فلسطین یک مسئله عربی نیست؛ فلسطین یک مسئله اسلامی هم نیست؛ بلکه فلسطین یک مسئله حقوق بشری بین المللی است.
,
 
,
 وی تأکید کرد: امروز دنیای اسلام وظیفه دارد در مقابل این کید شیطانی بایستد.
,
 
,
 بر اساس این گزارش؛ در بین الصلاتین نمازگزاران با شعارهای الله اکبر اسرائیل دشمنی اصلی ماست؛ رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است؛ اسلام با صهیونیسم همیشه در جهاد است، رژیم اشغالگر فلسطین باید شود محو ز روی زمین؛ آمریکای جهانخوار حامی صهیونیسم است؛جمهوری اسلامی دشمن صهیونیسم است ؛ اعتراض خود را با مشت های گره کرده به این توطئه آمریکایی ها فریاد زدند.
,

انتهای پیام/ح

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه